آینده مبهم دیوید مویس در منچستر یونایتد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – پنچمین شکست خانگی منچستر یونایتد در فصل جاری آینده دیوید مویس را در هاله ای از ابهام قرار داد.

به گزارش ممتاز؛ روز قبل (یکشنبه) منچستر یونایتد با شکست ۲ بر ۱ برابر سوانسی از جام حذفی کنار رفت. منچستر یونایتد که این روزها در لیگ برتر حال روز خوشی ندارد و در دوری سر الکس فرگوسن ۱۱ امتیاز از صدر جدول فاصله گرفته، حالا جام حذفی را هم از دست رفته می بیند. جالب اینجاست که فرگوسن در طول ۲۷ سال مربیگری در منچستر یونایتد تنها یک بار در دور سوم FA CUP شکست خورد و حالا دیوید مویس در اولین فصل مربیگری اش به این رکورد رسید.

دیوید مویس که در ابتدای فصل با حمایت کامل فرگوسن و هواداران منچستر یونایتد روی نیمکت اولدترافورد تکیه زد، حالا در شرایط دشواری قرار گرفته. او پس از این شکست خانگی اعلام کرد که هیچ عذری قابل قبول نیست: « ۷ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم اما این بهانه خوبی برای شکست نیست. ما بازی حساس دیگری در ۴۸ ساعت آینده پیش رو داریم، به همین خاطر باید به بعضی از بازیکنان استراحت می دادم.»

مویس با بیان اینکه آغاز سختی را با منچستر داشته، گفت: «شروع سختی بود. مایوس شده ام. ما در بازی های بسیاری امتیاز از دست داده ایم اما شرایط تغییر می کند. از این بابت مطمئنم. شغل من این است که راه رسیدن به پیروزی را پیدا کنم. فرقی ندارد با چه شیوه ای برنده شویم.»

حالا باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده مسئولان باشگاه منچستر یونایتد چه تصمیمی در قبال دیوید مویس خواهند گرفت.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.