آینه‌های روبه رو در قم

۰۸م آذر ،

بعد از کش و قوس‌های فراوان/

طائرپور؛ تهیه‌کننده ˝آینه های روبه رو˝ بعد از تلاش‌های مکرر، سرانجام موفق شد فیلمش را ۱۴ آذرماه در دانشگاه قم نمایش دهد.

فرشته طائرپور؛ تهیه کننده فیلم سینمایی “آئینه های روبه رو” در گفت وگو با هنر آنلاین در تهیه و تولید این فیلم گفت: به تنوع ژانری در تهیه کنندگی علاقه دارم و کارنامه کاریم هم نشان می دهد در کارنامه کاریم سابقه تهیه فیلم های آجتماعی، کودک و و غیره وجود دارد. در تهیه و تولید فیلمهای به غیر از ژانر کودک احساس نزدیکیم با داستان فیلم برایم نکته بسیار مهمی است. در فیلمهای “زن دوم “و “آئینه های روبه رو ” علاوه بر تهیه کنندگی در نوشتن فیلم نامه هم مشارکت داشتم و به نوعی نقش تالیفیم در این نوع فیلمها بیشتر است.

تهیه کننده “نخودی” در مورد وِیژگی همکاری با کارگردان زن در فیلم “آئینه های روبه رو” عنوان کرد: زن و یا مرد بودن کارگردان تفاوت چندانی برایم ندارد. مهم همدلی و همکاری صمیمانه در تولید آن پروژه است. بسیاری از کارگردان هایی که با آنها کارکرده ام امروز از دوستان خوب من می باشند. اما به طور طبیعی معاشرت با یک کارگردان زن برایم شرایط مساعد تری دارد. نگار آذربایجانی هر دو امتیاز را داشت و امروز برای من تبدیل به یک دوست صمیمی شده است و خوشحالم که در معرفی او به سینمای حرفه ای نقشی داشتم.

تهیکننده “پاتال و آرزوهای کوچک” در مورد ویژگی های فیلم نامه “آیئنه های روبه رو عنوان کرد: در جامعه ما اصولا تعامل با پدیده های اجتماعی و استثنایی با تاخیر صورت می گیرد و هر چه این پدیده به تابوها آن جامعه نزدیک تر باشد این تاخیر طولانی تر می گردد. مثال شاخص این اتفاق را در مورد بیماری ایدز می توان دید. سالها با نادیده گرفتن و ناگفته گذاشتن و انکار این پدیده سبب شدیم که قربانیان بیشتری به خاطر نادانی به دام این بیماری بیافتند و حالا فقط داریم اقداماتی جبرانی انجام می دهیم. موضوع تغییر جنسیت نیز از همین موارد است که با اکراه و انزجار آن را انکار می کنیم. در حالی که احتمال وقوع آن در خانواده هیچ کس بعید نیست.

انتهای پیام/ 
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.