آی‌پد استیو‌ جابز در دستان یک دلقک

نام کنی دلقک، که در منطقه سان‌فرانسیسکو در زمینه سرگرمی شهرت زیادی دارد، به نوعی دیگر برسر زبان‌ها افتاده‌است، زیرا دزد خانه استیو جابز، آی‌پد مسروقه بنیان‌گذار اپل را به وی اهدا کرده‌است.
کنت کان، که به کنی دلقک شهرت دارد، در ماه جاری یک آی‌پد نقره‌ای رنگ ۶۴ گیگابایتی را از مردی ۳۴ ساله به نام کرم مک‌فارلن که در ماه آگوست به اتهام ربودن ۶۰ هزار دلار از اموال استیو جابز بنیانگذار فقید شرکت اپل بازداشت شد، به عنوان هدیه دریافت کرده بود.

در میان اموال به سرقت رفته یک دستگاه آی‌مک، یک دستگاه مک مینی، سه دستگاه آی‌پد و یک آی‌پد ۲، سه دستگاه آی‌پاد و یک تلویزیون اپل وجود داشته است.

کنت کان سه تا چهار روز پیش از اینکه پلیس آی‌پد جابز را از وی پس بگیرد،‌ از مسروقه بودن آن آگاه شد. وی از این دستگاه برای پخش موسیقی پلنگ صورتی طی نمایش‌هایش برای کودکان استفاده می‌کرد، به گفته خودش وی از این آی‌پد به عنوان یک آی‌پاد استفاده می‌کرده‌ است.

مک‌فارلین آی‌پد مسروقه دیگر را به دخترش هدیه کرده‌است، اما پس از دستگیری؛ هر دو تبلت به خانواده جابز بازگردانده شده‌اند. مک‌فارلین برای محاکمه در بازداشت به سر‌می‌برد.

۲۱۲۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.