آی بی ام راهکارهای مدیریت فرایندهای کسب و کار خود را به روز می‌کند

۱۳
اردیبهشت

آی بی ام راهکارهای مدیریت فرایندهای کسب و کار خود را به روز می‌کند

همکاران سیستم- شرکت آی بی ام اخیراً مجموعه‌ای از راهکارهای مدیریت فرایندهای کسب و کار را معرفی کرده است که شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر به کمک آن می‌توانند نرم‌افزارها و فناوری‌های اجتماعی، پردازش ابری و همراه خود را یکپارچه کنند.

به گزارش وب سایت eweek شرکت آی بی ام در کنفرانسی در لاس وگاس آمریکا با عنوان «ibm impact 2012» نسخه جدید و به روز شده‌ای از مجموعه نرم‌افزاری websphere خود را روانه بازار کرده است. بنا بر اعلام این شرکت، این مجموعه نرم‌افزاری هم اکنون در سراسر جهان بیش از ۱۰۰ هزار کاربر دارد.

نرم‌افزار مدیریت فرایندهای کسب و کار یکی از نرم‌افزارهای این مجموعه است که با استفاده از قابلیت‌های جدید نرم‌افزارهای اجتماعی و همراه، عملکرد کسب و کارها را بهبود می‌بخشد. این نرم‌افزار به شرکت‌ها و سازمان‌های کاربر کمک می‌کند از فرایندهای مدیریت، تغییر و ارزیابی در کسب و کار خود درک عمیق‌تری داشته باشند.

یکی دیگر از نرم‌افزارهای این مجموعه، نرم‌افزار مدیریت تصمیمات عملیاتی است که کاربران را در مدیریت قواعد و دستوراتی که در فرایند عملیات تجاری و کسب و کار بر فرایند تصمیم‌گیری موثر است، یاری می‌کند. این نرم‌افزار دارای یک رابط کاربری به سبک شبکه‌های اجتماعی است که عملیات جست و جو، آگاهی یافتن از تغییر قواعد و تصمیمات و یا اتخاذ تصمیمات جدید در آن ساده شده است.

نرم افزار api نیز از دیگر بخش‌های این مجموعه نرم‌افزاری است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با همکاری توسعه‌دهندگان و طراحان نرم افزاری، برنامه‌های کاربردی جدیدی برای کسب و کار خود طراحی کنند.

شرکت ای بی ام در بازار میان‌افزارها جایگاه ویژه‌ای کسب کرده است و بنا بر اعلام شرکت‌های پژوهشی بیش از ۳۲ درصد از این بازار را در اختیار خود گرفته است. آی بی ام اعلام کرده است موفقیت خود در این بازار را مرهون مجموعه نرم‌افزاری websphere است.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.