ابراز پشیمانی آرش برهانی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدیرفنی استقلال ضمن ناپخته دانستن عمل برهانی در بازی این تیم برابر راه آهن می‌گوید درصورت ابراز پشیمانی این بازیکن، با امیر قلعه‌نویی صحبت می‌کند تا مشکل مهاجم استقلال حل شود.

پورحیدری درباره ماجرای آرش برهانی گفت: من سال‌هاست که برهانی را می‌شناسم. او بارها در بازی‌ها تعویض شده اما هیچگاه این کار را نکرده بود. من با شناختی که از برهانی دارم مطمئنم او به خاطر تعویضش به کلمن ضربه نزده است. او فشار زیادی را تحمل می‌کند و از خودش توقع گلزنی و کمک به استقلال را دارد و وقتی دید نتوانسته به این امر برسد از شدت ناراحتی و فشاری که روی او هست به کلمن ضربه زد. با این حال آنچه‌ که مسلم است این است که کار او درست نبوده است. چراکه از کار او برداشت های دیگری شد و برای استقلال حواشی‌ای ایجاد شده است.

او افزود: من معتقدم که باید جریمه‌ای برای او در نظر گرفته شود و البته باید منتظر بمانیم و ببینیم عکس العمل خود او در این باره چیست. هواداران از وضعیت فعلی ناراحتند چون برهانی بازیکن بزرگی در استقلال محسوب می‌شود و حرکت ناپخته‌اش موجب نگرانی هواداران شده است. آقای قلعه‌نویی در این موارد سخت گذشت می‌کنند و نباید فراموش کرد که فوتبال حرفه‌ای شده و این تشخیص سرمربی است که چه بازیکنی را برای تغییر تاکتیک تعویض کند و هیچکس حق اعتراض ندارد.

مدیرفنی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا او برای حل مشکل برهانی پادرمیانی می‌کند یا خیر، اظهار کرد: از نظر خودم برهانی باید جریمه شود. از طرفی دیگر اگر خود برهانی متوجه اشتباهش شده و از کارش پشیمان است، باید آن راصراحتا عنوان کند. در این صورت من هم به دلیل محبتی که آقای قلعه‌نویی به من دارند، با ایشان صحبتی می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود هرچند که تصمیم گیرنده نهایی خود آقای قلعه‌نویی است.

او در ادامه با تمجید از عملکرد تیمش در بازی برابر راه آهن گفت: چند سالی هست که بازی‌های استقلال و راه آهن حساسیت خاصی دارند. شرایط جدول را هم که همه می‌دانیم چقدر فشرده است. ما باید می‌بردیم تا به صدر جدول برسیم. ما روی نیمکت بازیکن کم داشتیم و با این حال تعصب و تلاش بازیکنان منجر به پیروزی ما شد. اینکه ما صدرجدول را بدست آوردیم اتفاق خوب و خوش‌ آیندی است اما هنوز راه زیادی تا قهرمانی باقی مانده و نمی‌توانیم بگوییم که صد در صد قهرمان خواهیم شد. مسلم این است که با وجود مشکلات و کمبودهای اخیر استقلال، این تیم بسیار خوب عمل کرده است.


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.