ابراهیم‌توره:درخشش من در موناکو آغاز راه است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از ورزش ۳ در تاریخ جمعه ۱۲م آبان ۹۱،

این ستاره سنگالی که در نیم فصل دوم فصل قبل به موناکو پیوست، در ۱۵ دیداری که فصل پیش انجام داد، ۱۰ بار گلزنی نمود و این فصل نیز در حال حاضر با ۱۰ گل زده، در صدر جدول گلزنان لیگ دسته دوم فرانسه قرار دارد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:” من تلاش زیادی نمودم تا به اینجا برسم اما همانطور که گفتم این آغاز راه است و من تلاش می کنم تا گل های بیشتری به ثمر برسانم.  من به اینجا آمدم تا به موناکو کمک کنم و می خواهم بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم.”

او همچنین در مورد کلودیو رانیری، سرمربی موناکو، گفت:” او مربی و انسان فوق العاده ای است. او مربی باشگاه های بزرگی بود و همه ما تلاش می کنیم تا انتظارات او را برآورده کنیم. او با همه بازیکنان به طور مرتب صحبت می کند. او با مهاجمان بزرگی کار نموده و تجربه او به ما کمک می کند تا پیشرفت کنیم.”

ترائوره که سابقه بازی در چند تیم ایرانی از جمله پیکان، پرسپولیس و سپاهان را دارد، در مورد تفاوت رقابت های دسته اول و دسته دوم فرانسه گفت:” لیگ دو سخت تر است؛ فیزیکی تر و تاکتیکی تر. اما در لیگ یک فضای زیادی وجود دارد. من این مسئله را در دیدار با والنسین بیشتر احساس نمودم.”

ترائوره در مورد دوران حرفه ای پر فراز و نشیبش نیز گفت:” ژان فرناندز که آن وقت در متز کار می نمود، من را در یک کمپ تمرینی در داکار پیدا نمود و من را به چین فرستاد. بعد از یک سال تصمیم گرفتم به مراکش بروم و راهی وداد کازابلانکا شدم. دو سال آنجا بودم و با یک قهرمانی به دست آوردم. سپس ۴ سال در ایران بازی نمودم و دوران خوبی داشتم. پیش از پیوستن به موناکو هم در دوبی بازی نمودم. در این سال ها تجربیات زیادی به دست آوردم. به ایران رفتم چون انتخاب دیگری نداشتم. من آنجا هم دو قهرمانی به دست آوردم.”


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.