ابراهیم فروزش: ترافیک اکران تاثیری در فیلم سوزی ندارد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

حجم بالای اکران فیلم ها و استفاده از انواع مختلف اکران از جمله اکران آزاد و تک سانسی در فروش فیلم تاثیرگذار نیست.

ابراهیم فروزش، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص حجم بالای اکران فیلم ها و نتایج این عملکرد، گفت: با توجه به ادامه روند اکران فیلم با حجم بالا این دیدگاه را به وجود می آورد که همه با این قضیه و تنوع فیلم ها موافق هستند و هیچ مشکلی را ایجاد نخواهد کرد.
وی ادامه داد: اعتقاد دارم که هر نوع شیوه ای که به جذب مخاطب کمک کند قابل تامل است و هیچ ضرر و یا فیلم سوزی را به همراه نخواهد داشت.
فروزش اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در تبلیغات فیلم ها دارند و آنها می توانند با تبلیغات مناسب باعث جذب و استقبال مردم از سینماها شوند.
وی تاکید کرد: تعداد زیاد و یا کم فیلم ها برای اکران اهمیت ندارد نکته قابل توجه این است که مخاطب با انتخاب خود چه فیلمی را برای تماشا بر می گزیند.
فروزش ضمن اشاره به اینکه اکران آزاد هیچ اثری در فیلم سوزی ندارد، افزود: زمانی که یک فیلم پتانسیل جذب مخاطب را ندارد با تعداد اندک فیلمهای اکرانی و تعدد سالن نمایش هم نمی تواند به فروش خوب دست یابد.
وی خاطر نشان کرد: اکران آزاد به عنوان نوعی از اکران ها در میان سینما جا افتاده است و پخش کننده فیلم ها هستند که با سیاست و مبانی اقتصادی خود، در فروش فیلم ها تاثیر گذارند به طوری که فروش مهم ترین خاستگاه برای سازندگان آن فیلم است./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.