ابراهیمی: کریمی، انصاری‌فرد و کاظمیان بمب انگیزه می باشند/ امیدوارم قهرمانی را به هواداران هدیه بدهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مهاجم تراکتورسازی تبریز معتقد است که تیمش به حاشیه‌های دیدار با پرسپولیس در هفته‌ اول لیگ برتر توجهی ندارد و فقط به کسب ۳ امتیاز فکر می‌کند.

به گزارش ممتاز؛ محمد ابراهیمی مهاجم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرآنلاین در مورد بازی هفته اول لیگ برتر سیزدهم گفت: «این بازی فقط ۳ امتیاز دارد و فکر نمی‌کنم فرقی با بازی‌های دیگر داشته باشد. البته پرسپولیس و تراکتور تیم‌های بزرگی می باشند و این بازی در نوع خودش جذاب است ولی ما دوست نداریم به حاشیه‌های این بازی توجه کنیم و فقط گرفتن ۳ امتیاز برایمان مهم است.»

از ابراهیمی در خصوص تقابل علی کریمی و کریم انصاری‌فرد با پرسپولیس و حاشیه‌هایی که امکان دارد در این خصوص ایجاد شود سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «به هر حال این بازیکنان روزی در پرسپولیس بازی می‌کردند و حالا در تراکتورسازی می باشند. در حال حاضر کریمی، انصاری‌فرد و کاظمیان بمب انگیزه می باشند و مطمئن این موضوع به نفع آنها خواهد بود. امیدوارم آنها بهترین عملکرد را مقابل پرسپولیس داشته باشند و تیم ما هم در نهایت برنده شود.»

ابراهیمی تا به حال فقط یک بار مقابل پرسپولیس موفق به گلزنی شده است. او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنی در بازی هفته اول گل بزنی گفت: «هر بازیکنی گل زدن را دوست دارد و من هم از این قضیه مستثنی نیستم اما اول دوست دارم که تیمم برنده شود و اگر فرصتی هم برای گلزنی داشته باشم قطعا استفاده می‌کنم. در مورد نتیجه هم باید بگویم که چیزی قابل پیش بینی نیست خصوصا این که بازی در هفته اول برگزار می‌شود و اگر در هفته‌های بعدی برگزار می‌شد شاید راحت‌تر امکان داشت که نتیجه را پیش بینی کنیم.»

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد تاکید کرد: «حرف زدن از قهرمانی بسیار راحت است ولی همه چیز را باید در زمین مسابقه نشان دهیم. ما تیم خوبی داریم و در ۲ سال قبل دو بار نایب قهرمان شدیم و حالا امیدوارم امسال قهرمانی را به هواداران تراکتور هدیه دهیم. آنها بسیار دوست دارند تیمشان قهرمان شود و من هم که دوست دارم این اتفاق بیفتد.»

از ابراهیمی در خصوص تفاوت‌های مجید جلالی و تونی اولیویرا سوال کردیم که اینگونه جواب داد: «هر مربی سبک کاری خودش را دارد و نمی‌توان مقایسه کرد. تونی اولیویرا برای تراکتور زحمت کشید و نتایج خوبی گرفت. حالا مجید جلالی هم کارش را انجام می‌دهد و معتقدم مربی با کلاسی است. او تمرینات خوبی را برای تیم در نظر می‌گیرد و امیدوارم امسال با این مربی نتایج خوبی بگیرم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.