ابراهیم‌زاده: بازی در ورزشگاه آزادی به بازیکنانم انگیزه می‌دهد/ به بدشانسی‌های خود پایان می‌دهیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال راه آهن می گوید بازی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی به شاگردانش انگیزه می دهد.

به گزارش ممتاز؛ منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال راه آهن در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «اگر بخواهم در مورد تیم استقلال بحث کنم، اول این که این تیم مهره‌هایی دارد که هر کدام به تنهایی می‌توانند نتیجه‌ یک بازی را تغییر دهند. کادر فنی این تیم هم بسیار با تجربه است و کارنامه درخشانی دارد. همه این ها سبب می گردد که استقلال تیم قدرتمندی باشد.»

او ادامه داد:«بازی کردن مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی در بازیکنان ما ایجاد انگیزه می کند و ما می‌توانیم بازی خوبی را ارائه کنیم.»

ابراهیم زاده درمورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با استقلال، گفت: «میلاد نوری و والری الکسانیان بازیکن خارجی خود را در اختیار نداریم  و نمی‌توانیم از آنها در بازی فردا استفاده کنیم. در بازی‌های قبلی هم بدشانسی‌هایی آوردیم، امیدوارم در بازی برابر استقلال به این بدشانسی ها پایان دهیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که فردا به نتیجه خوبی برسیم.»

سرمربی راه آهن در پاسخ به این سوال که چرا هنگام حضور مهدی تاج در سالن نشست خبری به این سالن نیامد، گفت: «از فرصت استفاده کردم و نزد آقای شهبازی رفتم و زمانی که بازگشتم آقای تاج را ندیدم.»

او در ادامه در مورد سبب تاخیرش در آغاز نشست خبری گفت: «خبرنگاران می‌خواهند حرفی  که از قول خودشان مطرح می‌شود را به من نسبت دهند. راجع به این مساله حرفی ندارم. اگر می‌خواهید از قول خودتان بنویسد و منتشر کنید!»

ابراهیم زاده در پایان دربارهٔ عملکرد ضعیف خط حمله تیمش، گفت: «این نقطه ضعف ماست که تلاش می کنیم با پشت سر گذاشتن تمرینات آن را برطرف کنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.