ابراهیم تاتلیس خواننده مشهور ترکیه از ورود به مجلس بازماند

حزب عدالت و توسعه (AKP) ابراهیم تاتلیسس را در فهرست پیشنهادی خود از شانلی اورفا برای انتخابات مجلس قرار نداد. او پیش از این ۴ بار دیگر هم درخواست ورود به فهرست نامزدهای انتخابات مجلس حزب AKP از شانلی اورفا را داشت که هر بار ناکام ماند.

ابراهیم تاتلیس خواننده مشهور ترکیه از ورود به مجلس بازماند

به گزارش ممتاز نیوز، به گزارش مجله ABC در تاریخ ۱۱ آوریل حزب عدالت و توسعه فهرست ۱۴ نفره خود برای کسب کرسی‌های نمایندگی استان شانلی اورفا در بیست و هشتمین انتخابات مجلس را منتشر کرد در این فهرست ۱۳ مرد و یک زن برای نمایندگی مردم این منطقه شرقی ترکیه در مجلس دیده می‌شوند اما خبری از نام خواننده مشهور سبک آرایسک نیست.

ابراهیم تاتلیسس پیش از این ۴ بار در سالهای ۲۰۰۷، ۲۰۱۱، ۲۰۲۴ و ۲۰۱۸ تمایل داشت در فهرست نامزدهای پیشنهادی حزب عدالت و توسعه از زادگاهش شانلی اورفا برای مجلس قرار گیرد که هیچ گاه درخواستش مورد پذیرش این حزب قرار نگرفت.

او دو بار هم در سالهای ۱۹۹۱ به صورت مستقل و ۲۰۰۷ از طرف حزب Genç اقدام کرده بود که موفقیتی به همراه نداشت.

پس از اعلام فهرست نامزدهای حزب عدالت و توسعه برای انتخابات مجلس از استان شانلی اورفا و عدم حضور تاتلیسس ۷۰ ساله وی با انتشار پستی نسبت به این مسئله واکنش نشان داد. او با انتشار تصویری از خودش در کنار رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه و رهبر حزب AKP بیان کرد که کاندید شدن یا نشدنش اهمیتی نداشته و او همیشه جایگاهی کنار رئیس جمهور برای خود متصور است.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.