ابزار تازه انتقال فایل برای کاربران مک؛ ۲۳برابر سریع‌تر از سرویس‌های مشابه

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

شرکت Infinit پس از چند ماه تلاش سرانجام نسخه بتا از ابزار تازه خود مخصوص ارسال فایل‌ها را برای صاحبان رایانه‌های Mac عرضه کرد و توضیح داد که صاحبان رایانه‌های شخصی ویندوزی و لینوکسی نیز به‌زودی نسخه ویژه این ابزار را برای خود دریافت می‌کنند.
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناروی اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت Infinit در فعالیت‌های خود بر خلاقیت و نوآوری تاکید فراوان دارد و با ابزار تازه خود این امکان را به کاربران می‌دهد تا فایل‌های بزرگ و پرحجم را با سرعت بسیار انتقال دهند.
 
این شرکت ادعا می‌کند که ابزار تازه آن‌ها می‌تواند فایل‌های حجیم را ۲۳ برابر سریع‌تر از سرویس‌های مشابه از جمله WeTransfer و Hightail انتقال دهد.
 
شرکت Infinit همچنین توضیح داده است که در این نقل و انتقال سریع کاربران می‌توانند فایل‌های مورد نظر خود با هر حجم و فرمتی را به راحتی منتقل کنند.
 
در این فرآیند شما به راحتی می‌توانید فایل مورد نظر خود را از طریق ابزار مربوطه انتخاب کنید و پس از ارسال آن، طرف مقابل یک پیام روی مانیتور خود دریافت می‌کند که با فشار دادن کلید "پذیرش"(Accept) به راحتی می‌تواند آن را در اختیار بگیرد.
 
این نرم‌افزار تازه شامل قابلیت‌های ویژه‌ای می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به کلید "توقف"(Pause) یا "از سرگیری"(Resume) اشاره کرد. بر این اساس، زمانی که ارتباط اینترنتی شما قطع می‌شود و نیمی از فایل مورد نظر شما ارسال شده است، پس از برقراری ارتباط به راحتی می‌توانید با زدن کلید "از سرگیری" ادامه ارسال را انجام دهید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.