اتاق پذیرایی های مدرن و شیک

۲۶خردادماه،

اتاق پذیرایی ملیسا وارنر طراح داخلی، رسمی و در عین حال راحت است. او با استفاده از رنگ های مختلف و طرح های گل و بوته یا طرح های هندسی و اپلیکه کاری به اتاق انرژی و نشاط داده است.


کاترین اسکات، طراح داخلی برای منزل خود در دره هادسون، از یک جفت کاناپه با پشتی منحنی برای ایجاد تقارن کلاسیک استفاده کرده است. همه کوسن ها توسط اسکات طراحی شده اند. برای آنکه فضای عجیب تری به اتاق داده شود، از لامپ های دیواری و آباژورهای پایه دار و گل های وحشی استفاده شده است.


پیام شارلوت ماس طراح این است: وسایل و چیزهای آنتیک و سنتی را با چیزهای نو ترکیب کن. پانل های چینی با طرح های زیبا روی دیوار، براکت های طلایی نصب شده به دیوار و میز عسلی از چوب بامبو و مبل راحتی گلدار، همه ترکیبی از نو و سنتی می باشند.


سقف الواری و دیوارهای تخته پوش به این اتاق چشمه ای از تاریخ داده اند. عناصر زمینی مانند طرح گل و بته به این فضای مدرن نشاط می دهند.


تقارن برای چشم آرامش می آورد و به حس آسایش در اتاق پذیرایی کمک می کند. کاناپه راحتی در مقابل خطوط زیبای کاناپه سنتی لوئی پانزدهمی قرار داده شده است. پارچه های رومبلی هر دوی آنها توسط رالف لورن طراحی شده اند.


رنگ های خنثی دیوارها و مبلمان سبب می شوند که طرح گلدار قالی و کوسن ها و پارچه هندسی دو میز وسط به چشم بیاید.


این اتاق پذیرایی چند نکته مهم دارد: منظره زیبایی از پنجره آن مشخص است، پرده های مدرنی دارد، از تابلوها و آینه های بزرگ روی دیوار استفاده شده است و تم رنگی کلی آن به طبیعت نزدیک است.


در اتاق های پذیرایی بدون کاغذ دیواری با رنگ های خنثی و مبلمان ساده باید از وسایل تزئینی استفاده کنید که رنگ یا شکل آنها جلب توجه کند. گلدان هایی رنگی یا کوسن های طرحدار گزینه های محبوب طراحان می باشند.


در این اتاق پذیرایی با پنجره کف تا سقف که نمای بزرگی از منظره خارج می دهد، یک گوشه دنج برای مطالعه هم فراهم شده است.


دیوارها و پرده و مبلمان رنگ بژ در ترکیب با مبل های سفید و سقف سفید پانل کاری شده، تابلوهای متقارن در دو طرف شومینه، همه نمایی مدرن به اتاق پذیرایی داده اند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.