اتحادیه اروپا پلیس فتا را تحریم کرد!

۱۸فروردین۱۳،

پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی(فتا)با صدور بیانیه ای اعلام کرد: اتحادیه اروپا و وزارت خزانه داری آمریکا در تازهترین اقدام خصمانه خود علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا را در لیست تحریم های سیاست زده خود قرار داده است.
براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، در بخشی از این بیانیه آمده است: ملت ایران در پس تحریم های غرب و استکبار جهانی، همواره عزت، بالندگی و سرافرازی کسب کرده و در پی آن مقوله تامین امنیت فضای سایبری نیز از این قاعده مستثنی نیست.
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا پلیسی است تازهالتأسیس، جوان، متکی بر دانش ، مهارت بالای فنی بومی، پیشرو در نوآوری، خلاقیت و دارای استعدادهایی سرشار که توانسته احساس امنیت کاربران ایرانی در فضای مجازی را به نحو چشمگیری ارتقا داده و زمینه را برای بهره گیری بیشتر از فرصت ها و مزایای فضای تولید و تبادل اطلاعات برای هموطنان فراهم کند.
این پلیس در ابعاد بین المللی نیز با نگاه، رویکردی جهانی، انسانی و مبتنی بر قانون، در همکاری با سازمان های رسمی مانند اینترپل، پلیس سایر کشورهای دنیا از جمله آمریکا (در شناسایی حملات سایبری به بانک معروف سیتی بانک آمریکا و عملیات های بین المللی پانگه آ۴ و ۵ با حضور ۸۸ کشور)حسن نیت و عزم راسخ خود برای تامین امنیت جهانی فضای سایبر را نشان داده است.
پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات ناجا، اقدام یکجانبه و خارج از قاعده اتحادیه اروپا و وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم این پلیس که مغایر با حقوق و قوانین تصریح شده بین المللی در خصوص نقض آشکار حاکمیت و دخالت در امور داخلی جمهوری اسلامی ایران است را محکوم می کند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.