اتصال اصناف به سامانه الکترونیکی

وزیر صنعت ، معدن و تجارت گفت: تمام اصناف در سراسر کشور، باید به سرعت به شبکه مکانیزه توزیع و فروش بپیوندند.
به گزارش واحد مرکزی خبر، مهدی غضنفری در مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف که با حضور معاون اول رئیس جمهور و روسای تشکل های صنفی از سراسر کشور برگزار شد با تاکید بر احترام به مشتری افزود: درحال حاضر ۵۰۰ هزار واحد صنفی دارای سامانه فروش هستند که باتوجه به وجود بیش از سه میلیون واحد صنفی در کشور باید به سرعت تمامی واحدهای صنفی با شعار خرید آسان به سامانه فروش متصل شوند.

وی گفت: توسعه اطلاع رسانی به مشتریان، توسعه نظام های عرضه مستقیم کالا و همچنین توسعه فروشگاه های زنجیره ای استاندارد باید در دستور کار و اولویت اصناف کشور قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات نظام توزیع در کشور افزود : برازنده کشور ما نیست که یک محصولی در نقطه ای از کشور به علت برخی مشکلات از جمله حمل و نقل نابود شود و در جای دیگری با کمبود مواجه باشیم.
غضنفری همچنین گفت : با حمایت اصناف و شعار خرید آسان، تاکنون ۴۵ (برند) نشان فروشگاه زنجیره ای با بیش از ۱۵۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور ایجاد شده است.
وی افزود : همچنین ۷۰ فروشگاه مجازی ، بیش از ۳۶۰ میادین میوه و تره بار ، بیش از ۳۰ شرکت پخش با ۲۳ هزار اشتغال ، ۲۳۰۰ شرکت تعاونی مصرف با هدف خرید آسان و سریع در کشور ایجاد شده است.
غضنفری گفت : علاوه بر ایجاد بورس کالا برای انجام خریدهای بزرگ، نمایشگاه های دائمی و فصلی هم با هدف کاهش و تنظیم قیمت کالا در مناطق مختلف کشور برگزار می شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.