اتفاقات خوب در حوزه مسکن مهر پردیس

خبرگزاری آریا – مدیر عامل شهر جدید پردیس با اشاره به حجم بالای متقاضیان مسکن مهر در این شهر جدید، از آغاز ثبت نام افراد واجد شرایط در ماه های آینده خبر داد و گفت: متقاضیان سکونت در شهر جدید پردیس منتظر اتفاقات خوبی در حوزه مسکن مهر باشند. 
به گزارش خبرگزاری آریا ، شهر جدید پردیس که حدود ۱۷ کیلومتر با شهر تهران فاصله دارد، از پُرمتقاضی ترین شهرهای جدید کشور در طرح مسکن مهر محسوب می شود.
با اینکه اسفندماه  ۴ هزار واحد مسکونی مهر از مجموع ۱۳ هزار واحد مسکونی در حال احداث این شهر جدید به بهره برداری رسید و بقیه واحدها نیز در ۶ ماه آینده افتتاح می شود، پردیس همچنان با جمعیت بالای افرادی روبرو است که متقاضی ثبت نام در طرح مسکن مهر و ساخت واحد مسکونی شان در این شهر جدید هستند.
از طرف دیگر متقاضیان ثبت نام کرده قبلی نیز که این روزها در حال تحویل گرفتن واحدهای مسکونی مهر هستند، با دقت فراوان آخرین روند پیشرفت شهر جدید پردیس را پیگیری می کنند.
مهدی هدایت، مدیر عامل شهر جدید پردیس آخرین اخبار و اطلاعات این شهر جدید را در اختیار متقاضیان آن داد و گفت : واحدهای در دست احداث شهر جدید پردیس به ۱۳ هزار واحد می رسد که ۴ هزار واحد آن اسفند ماه به بهره برداری رسید و تحویل متقاضیان شد، بقیه واحدها نیز در ۶ ماه آینده به اتمام می رسد.
به متقاضیان جدید هم که این روزها نمی توانند ثبت نام کنند نیز می توانم این نوید را بدهم که در ماه های آینده ثبت نام آنها آغاز می شود و در کل باید منتظر اتفاقات خوبی در بخش مسکن مهر شهر جدید پردیس باشند که اطلاعات دقیق آن را وزیر راه و شهرسازی در روزهای آینده اعلام میکند.
هدایت افزود : در حال حاضر ۶۰ هزار نفر در شهر جدید پردیس سکونت دارند که بر اساس افق پیش بینی شده ، جمعیت شهر جدید یاد شده در ۲ تا ۳ سال آینده به ۴۰۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.
هدایت تصریح کرد : واحدهای مسکونی افتتاح شده دارای فضاهایی مانند مدرسه و مسجد هستند و ما از تمام دستگاه ها برای احداث فضاهای عمومی و فرهنگی دعوت می کنیم با حمایت ویژه ما در شهر جدید پردیس حضور یابند.
وی افزود :از حضور بخش خصوصی استقبال می کنیم و حاضریم زمین را برای ساخت فضاهای عمومی و فرهنگی به صورت نقد و اقساط در اختیار این بخش قرار دهیم. حتی در حال پیگیری ساخت یک بیمارستان ۶۴ تختخوابی با بخش خصوصی در شهر جدید پردیس نیز هستیم.
هدایت گفت: ۱۵۰۰ تومان به عنوان عوارض تردد در آزادراه تهران – پردیس چندان منطقی نیست و ما با وجودی که در ماه های گذشته اقدام به توزیع ۵ هزار برچسب تردد ۵۰۰ تومانی کرده ایم، در حال مذاکره برای اخذ عوارض ۵۰۰ تومانی برای تمام خودروهایی هستیم که بنا دارند با استفاده از این آزادراه به پردیس و تهران تردد کنند.
وی اظهار داشت : همه طرح های احداث خط مترو تهران – پردیس آماده و حتی فراخوان جذب پیمانکار آن نیز در روزنامه ایران منتشر شد که امیدواریم در ۲ ماه آینده این کار به اتمام برسد و پیمانکار پروژه مشخص شود.
هدایت گفت : پروژه هایی که افتتاح شده اند از خدمات زیربنایی لازم برخوردار بوده اند
اما انتظار بیشتری از دستگاه های خدمات رسان به ویژه در بخش گازرسانی و تأمین آب داریم، سرعت ساخت مسکن مهر از سرعت دستگاه های خدمات رسان بیشتر است.
مدیر عامل شهر جدید پردیس گفت : همه واحدهای مسکونی مهر در شهر جدید پردیس به شیوه صنعتی در حال ساخت هستند و همه ملاحظات و مطالعات مربوط به زلزله را نیز در طراحی واحدهای مسکونی مدنظر قرار داده ایم.
با بهبودی که در برخی موارد داریم ، با استفاده از فناوری های نوین قیمت ۳۳۰ هزار تومان را برای واحدهای مسکونی دارای آسانسور در عقد قراردادها تعیین کرده ایم.
مراقبت می کنیم افزایش قیمت رخ ندهد چراکه قیمت مسکن و تغییرات آن در شهر جدید پردیس که سرریز جمعیتی شهر تهران را در خود جای می دهد تأثیر بسیاری بر قیمت های مسکن تهران خواهد داشت و بر همین اساس از افزایش کاذب قیمت ها جلوگیری می کنیم.
هدایت درباره آینده شهر جدید پردیس تاکید کرد : یقین داشته باشید که شهر جدید پردیس تا  ۲ سال آینده به موفق ترین شهر جدید کشور با جمعیتی بالغ بر ۴۰۰ هزار نفر تبدیل خواهد شد.


خبرگزاری آریا

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمد رضا نادری:

    تورو خدا نمیدونم چه کسی این مطلب و میخونه من پدرم یک بازنشسته سازمان آتش نشانی تهران با یه بد بختی پول جور کرده برای مسکن مهر الان ۱۴میلیونشم ریخته ولی به خاطر این که ۱۰ خرداد جمعه بود شنبه ریخته الانم حذف داره میشه یه فرصت کوتاه میدادید کسی که این تایمو تعیین میکنه نمیدونه پنج شنبه نیمه تعطیله و جمعه هم تعطیل خواهش میکنم کسانی که پولشونو کامل ریختن حذف نکنید امید کسی که ۳۰سال برای مردم تهران جونشو گذاشت نا امید نکنید با تشکر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.