اتفاقی بسیار عجیب و دیدنی که در هنگام تولد یک نوزاد رخ داد +عکس

گردآوری توسط گروه اخبار جالب ممتاز نیوز

تاریخ درج :  /۱۲/۱۰
تعداد نمایش : ۸۳

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر : در اتفاقی عجیب و بسیار نادر که از هر ۸۰ هزار تولد نوزاد یک بار اتفاق می افتد، نوزادی در عمل سزارین با کیسه آب یا همان کیسه آمنیوتیک به دنیا آمد.

این نوزاد امریکایی که در بیمارستانی در کالیفرنیا به دنیا آمده است تعجب جهانیان را برانگیخت. این کیسه به طور طبیعی و در حین زایمان پاره می شود تا تولد ساده تر انجام شود اما در این زایمان کیسه آب پاره نشده و نوزاد با کیسه آب متولد شد.

کیسه آمنیوتیک یا همان کیسه آب، محفظه ای مملوء از آب و درون رحم مادر می باشد که جنین مراحل رشد خود را تا پایان ۹ ماهگی در آن سپری می کند و در آب کیسه شناور است. این کیسه حاوی مایع شفاف و نسبتا زرد رنگی می باشد که بیشتر حجم آن را آب تشکیل داده است. این کیسه از صدمه دیدن نوزاد در دوران جنینی جلوگیری می کند و به سلامتی نوزاد و حفظ دمای بدنش نیز کمک می کند.

اتفاقی بسیار عجیب و دیدنی که در هنگام تولد یک نوزاد رخ داد +عکس

جراح این مادر گفته است: «نوزاد رفتار گذشته خود را حفظ کرده بود و به دلیل عدم پاره شدن کیسه آب، نوزاد هنوز در این تفکر به سر می برد که درون رحم مادر قرار دارد و شکل جنینی خود را حفظ کرده که با پاره شدن کیسه آب، نوزاد از این حالت خارج شد.»

اخبار وب سایت ممتاز نیوز
بازنشر: جدیدترین اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.