اتوبوس حامل ارز قاچاق متوقف شد

۲۴اردیبهشت،

فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر از توقیف اتوبوس حامل ارز و کالای قاچاق توسط ماموران مرزی گمرک تمرچین شهرستان پیرانشهر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ”علیپور”فرمانده هنگ مرزی پیرانشهر گفت:محوری ترین بحث در حوزه قاچاق کالا وارز برخورد قاطع قانون با اخلالگران و سودجویان اقتصادی است تا عبرت سایر قاچاقچیان باشد. 
وی فعالیت قاچاقچیان را در اقتصاد کشور مضرر دانسته و گفت: قاچاقچیان با ترفندهای مختلف سعی در بدست آوردن سود کلان و بی زحمت را داشته ولی بی اطلاع از اینکه مرزبانان شبانه روز در حفاظت از مرزهای کشور حضور محسوس و نامحسوسی دارند. 
فرمانده هنگ پیرانشهر در خصوص کشف ارزهای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس ایرانی گفت:بامداد امروز ماموران گمرک تمرچین در بازرسی از یک دستگاه اتوبوس ایرانی که قصد خروج به کشور عراق را داشته متوجه بار مشکوک شدند. 
سرهنگ علیپور تصریح کرد:در بازجویی از راننده اتوبوس بنام “ل.ر” مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری بوده که با تلاش ماموران از زیر صندلی راننده ۱۳میلیون و۶۰۳هزار و۵۰۰ دینار عراقی که بصورت ماهرانه ای جاساز کرده بود کشف شد. 
شایان ذکر است؛ از قسمت های دیگرخودرو نیز بیش از هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت غیر مجاز و قاچاق قطعات خودرو کشف و ضبط و راننده نیز باتکمیل پرونده اولیه راهی مراجع قضایی شد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.