اجاره‌بهای خوابگاه‌ها افزایش یافت

جام جم آنلاین: رییس صندوق رفاه دانشجویان از افزایش ۱۵ درصدی نرخ اجاره بهای خوابگاه‌ها در سال تحصیلی جدید خبر داد.

مهندس کیوان مرادیان افزود: بر این اساس افزایش نرخ اجاره‌بهای خوابگاه‌های دانشجویی نباید ماهانه از دو هزار تومان تجاوز کند.

به گفته وی، میزان افزایش به گونه‌ای است که تخفیف ۲۰ درصدی که سابق بر این برای دانشجویانی که اجاره‌بهای خود را به صورت نقدی پرداخت می‌کنند، به تخفیف چهار یا پنج درصدی، کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: همچنین مبلغ دریافتی از دانشجویان به عنوان اجاره‌بهای خوابگاه‌ها، برای اعطای وام مسکن و ودیعه مسکن به دانشجویانی که نمی‌توانند از خوابگاه استفاده کنند، در نظر گرفته می‌شود.

مرادیان در خاتمه خاطر نشان کرد: هر نوع تغییر در نرخ اجاره‌بهای خوابگاهی با نگاه به توان و وضعیت دانشجویان لحاظ می‌شود.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. فاضلی:

    با سلام و احترام
    در مورد نرخ اجاره خابگاه های خودگردان، متاسفانه نرخ های اعلام شده بسیار بالا بوده به طوری ک به ازای یک اتاق ۸ ماری برای ۲ نفر ماهیانه ۱ ملیون تومان با ۲ ملیون پیش پرداخت دریافت میشود!!!! ایا با همین مبلغ نمیتوان خانه ای ۶۰ متری با ۲ خواب ک اجاره ان ماهی ۲ ملیون باشد اجاره کرد؟؟؟ متاسفانه هیچ مرجع قانونی روی نرخ های اعلام شده از طرف خوابگاههای خودگردان نظارت ندارد و قیمتهای اعلام شده بسیار بسیار بالا میباشد به طوری ک اگر همان ۴ نفر در یک اتاق ۱۵ متری میتواند با ۴ ملیون اجاره در بهترین نقطه تهران یک خانه ۱۰۰ متری اجاره کند و با شرایط خیلی بهتر زندگی کند….از مسئولین محترم خواهشمندم روی قیمتهای اعلام شده از طرف خوابگاهها نظارت لازم را داشته باشند.

  2. فاضلی:

    با سلام و احترام
    در مورد نرخ اجاره خابگاه های خودگردان، متاسفانه نرخ های اعلام شده بسیار بالا بوده به طوری ک به ازای یک اتاق ۸ ماری برای ۲ نفر ماهیانه ۱ ملیون تومان با ۲ ملیون پیش پرداخت دریافت میشود!!!! ایا با همین مبلغ نمیتوان خانه ای ۶۰ متری با ۲ خواب ک اجاره ان ماهی ۲ ملیون باشد اجاره کرد؟؟؟ متاسفانه هیچ مرجع قانونی روی نرخ های اعلام شده از طرف خوابگاههای خودگردان نظارت ندارد و قیمتهای اعلام شده بسیار بسیار بالا میباشد به طوری ک اگر همان ۴ نفر در یک اتاق ۱۵ متری میتواند با ۴ ملیون اجاره در بهترین نقطه تهران یک خانه ۹۰ متری اجاره کند و با شرایط خیلی بهتر زندگی کند….از مسئولین محترم خواهشمندم روی قیمتهای اعلام شده از طرف خوابگاهها نظارت لازم را داشته باشند.

  3. فاضلی:

    با سلام و احترام
    در مورد نرخ اجاره خابگاه های خودگردان، متاسفانه نرخ های اعلام شده بسیار بالا بوده به طوری ک به ازای یک اتاق ۸ ماری برای ۲ نفر ماهیانه ۱ ملیون تومان با ۲ ملیون پیش پرداخت دریافت میشود!!!! ایا با همین مبلغ نمیتوان خانه ای ۶۰ متری با ۲ خواب ک اجاره ان ماهی ۲ ملیون باشد اجاره کرد؟؟؟ متاسفانه هیچ مرجع قانونی روی نرخ های اعلام شده از طرف خوابگاههای خودگردان نظارت ندارد و قیمتهای اعلام شده بسیار بسیار بالا میباشد به طوری ک اگر همان ۴ نفر در یک اتاق ۱۵ متری میتواند با ۴ ملیون اجاره در بهترین نقطه تهران یک خانه ۶۰ متری اجاره کند و با شرایط خیلی بهتر زندگی کند….از مسئولین محترم خواهشمندم روی قیمتهای اعلام شده از طرف خوابگاهها نظارت لازم را داشته باشند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.