اجرای سه طرح عمرانی در فرودگاه بم

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیرکل فرودگاه‌های کرمان از اجرای سه‌طرح عمرانی در فرودگاه بم در راستای ارتقای ضریب ایمنی پرواز و خدمت‌رسانی به‌مسافران خبر داد.

به‌گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد نخعی ضمن اعلام این خبر، گستره و پهنه فرودگاهی استان کرمان را وسیع‌ترین حوزه در کشور توصیف کرد و افزود: رویکرد اداره‌کل ارتقای ایمنی و سلامت پروازی است و در این خصوص برنامه‌ریزی مدونی داشته است.

وی افزود: در این راستا تسطیح استریپ سطوح عوامل پروازی به عنوان امری حیاتی برای پرواز با مساعدت ویژه و موثر شهرداری‌های بم و بروات و اعزام ادوات و خودروهای مرتبط بی‌وقفه در حال انجام است.

نخعی اجرای ارتینگ اپرون با همیاری بخشداری را از دیگر طرح‌های زیرساختی و مهم در ایمنی پروازها عنوان و اظهار کرد: اجرای ارتینگ برای سه موقعیت توقف پروازی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اختصاص فضای اداری به فرودگاه بم را مورد توجه قرار داد و افزود: با پیگیری اداره‌کل و مساعدت فرماندار و شهردار بم و تخصیص یک میلیارد ریال از اعتبارات شهر به این امر، حفر پی این فضا در حال انجام است.

گفتنی است؛ بنای جدید اداری فرودگاه بم در فضایی به مساحت ۲۰۰ مترمربع برای استقرار کادر اداری احداث می‌شود.

یادآور می‌شود؛ پیش از این حسین زین‌الصالحین فرماندار بم ضمن تقاضای افزایش پرواز و ساماندهی فرودگاه بم، از اقدامات ارزنده محمود رسولی‌نژاد رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و همچنین پیگری‌های محمد نخعی مدیرکل فرودگاه‌های استان قدردانی و خواهان حضور پررنگ هواپیمایی آسمان شده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.