اجرای طرح احداث باغ های صخره ای منطقه ۱۹

۲۳اردیبهشت،

شهرداری منطقه ۱۹؛

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه ۱۹، از اجرای طرح احداث باغ های صخره ای در این منطقه خبر داد.

زنوزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح احداث باغ های صخره ای در بزرگراه های منطقه ۱۹، از جمله بزرگراه شهید کاظمی ، بزرگراه شکوفه و آزادگان از اقدامات اجرایی معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ در سال ۹۲ است.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: ۴ باغ صخره ای در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی به منظور افزایش زیبایی سیمای بصری این معبر تردد، با هدف گسترش فضای سبز تزئینی و نماهای طبیعی در دست بهره برداری است.
زنوزی ادامه داد: طرح احداث باغ های صخره ای در حاشیه بزرگراه شهید کاظمی از محورهای پرتردد در مسیر فرودگاه امام خمینی (ره) و بهشت زهرا با جانمایی این باغ ها به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این پروژه گفت: خاکریزی و تسطیح ، کاشت و احداث سنگ، آبنما، انواع گلهای متنوع، تزئینی، زیبا،  از اقدامات اجرایی این پروژه است.
زنوزی با اشاره به وضعیت جغرافیایی و مساحت باغ های صخره ای گفت: باغ های صخره ای با مساحت و متراژ ۳۰۰ مترمربع و انجام عملیات این پروژه، به منظور ایجاد مناظری طبیعی و سبز، انبساط بصری مسافران و شهروندان احداث، بهره برداری و افتتاح خواهد شد.
وی در پایان با اشاره به طرح های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ افزود: احداث باغ های صخره ای بزرگراه شکوفه، سه باغ صخره ای در حاشیه غربی بزرگراه واقع در جنوب پل شکوفه، باغ چهارم نیز بالاتر از پل شکوفه جنب بوستان نور، احداث باغ های صخره ای بزرگراه آزادگان، افزایش سرانه فضای سبز بوستان ترافیک، احداث ۹ هزار متر مربع فضای سبز انواع گونه های گیاهی، از جمله چنار، رز و بربرسیل از طرح های دیگر معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.