اجرای طرح حذف کارت سوخت‌های ناوگان حمل و نقل غیر عمومی

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون توسعه حمل و نقل ستاد سوخت کشور از اجرایی شدن طرح حذف کارت سوخت‌های ناوگان حمل و نقل غیر عمومی در ۱۵ شهریور خبر داد.

جعفرپور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، افزود: وزارت کشور طی دستوری به اتحادیه حمل و نقل تاکسیرانی، اتوبوسرانی، همگانی، موسسات گردشگری و کرایه‌ای خودروها (آژانس‌ها) و موتورسیکلت‌ها اعلام کرد اشخاصی که در ساماندهی ناوگان حمل و نقل همگانی کشور ثبت نام نکرده باشند کارت سوخت آنها حذف شده و کارت سوختی با سهمیه عادی به آنها تعلق می‌گیرد.
وی همچنین تاکید کرد: موتورسیکلت‌هایی که در این طرح ثبت نام نکردع باشند کارت سوخت آنها حذف شده و بدون سهمیه بنزین می‌شوند.
جعفر پور اشاره کرد: به متقاضیان ثبت‌نام در ساماندهی ناوگان حمل و نقل همگانی فرصتی داده شده تا قبل از اجرایی شدن طرح حذف کارت سوخت‌های ناوگان حمل و  نقل غیر عمومی به شهرداری‌های هر شهر مراجعه کنند و حداقل از پروانه موقت بهره برداری برخوردار شوند و کارت سوخت آنها  خذف نشود.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: کماکان موسسات گردشگری و کرایه‌ای خودروها پروانه کسب را از وزارت صنعت دریافت می‌کنند و فقط برای صدور پروانه فعالیتشان باید از طریق شهرداری‌ها اقدام نمایند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.