اجرای طرح مناسب سازی بوستان ها برای تردد جانبازان و معلولان

شنبه ۹ اردیبهشت – ۰۱:۰۸:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

قائم مقام شهرداری منطقه ۵ اعلام کرد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- قائم مقام شهردار منطقه ۵ در دومین نشست هم اندیشی ایثارگران شاخص منطقه اجرای طرح مناسب سازی بوستان ها و اماکن تفریحی و ورزشی برای تردد معلولان و جانبازان را از برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ، عباس بابازاده در این نشست با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در بهره مندی از توان فکری ایثارگران در برنامه ها گفت: ایثارگران افراد شاخص جامعه هستند و مدیران شهری تقویت تعامل با جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا و بهره مندی از دیدگاه ها و نظرات آنها در برنامه های شهری را مورد توجه قرار داد است.
وی افزود: به منظور همفکری، خلق ایده ها و بهره مندی از تجربیات جانبازان و راهکار برای دستیابی به وضعیت مطلوب گروه ایثارگران به ویژه جانبازان به امکانات شهری تشکیل  اتاق فکر ایثارگران در منطقه در دستور کار قرار دارد.
قائم مقام شهردار منطقه ۵ همچنین از تشکیل کمیته ایثارگران در نواحی ۷ گانه خبرداد و گفت: ایجاد ظرفیت های فرهنگی ورزشی مناسب برای استفاده جانبازان و معلولین از دیگر رویکرد های شهرداری منطقه ۵ است که راه اندازی کتابخانه ویژه روشندلان در اکباتان از جمله اقدامات اجرایی است.
بابازاده تصریح کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت مناسب سازی معابر برای تردد معلولین این طرح بصورت گسترده در سطح منطقه اجرایی شد و در ادامه طرح مناسب سازی بوستان ها و مراکز تفریحی و ورزشی نیز در دستور کار قرار دارد.
قائم مقام شهردار منطقه ۵ در ادامه از هماهنگی با پلیس راهور جهت جلوگیری از پارک خودرو در اماکن ویژه پارک معلولین و جانبازان خبر داد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۸۱۳۰۸۳۴۹۶۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.