اجرای دهها برنامه آموزشی گل و گیاه در منطقه ۱۶

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۶ از اجرای دهها برنامه آموزشی در مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه خبر داد.

سیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، با اعلام این خبر افزود: با هدف ترویج فرهنگ کاشت و نگهداری از گونه های گیاهی مختلف میان شهروندان و افزایش سرانه فضای سبز خانگی، ویژه برنامه های آموزشی مرکز گل و گیاه اجرا می گردد.
وی با اشاره به اینکه کلاس های آموزشی ۲۶ مردادماه ۹۲ در حال برگزاری است، اظهار کرد: آموزش این کلاسها به طور دائمی و به منظور آشنایی شهروندان با این مرکز است.
سیدی در ادامه عنوان کرد: دوره تازه کلاس های آموزشی گل و گیاه از ۶ مهرماه ۹۲ آغاز می گردد که علاقه مندان ۱۰ روز قبل از آغاز کلاسها می توانند جهت ثبت نام به این مراکز مراجعه فرمایند.
وی همچنین گفت: نحوه ثبت نام و آغاز کلاسها از طریق نصب بنر و پورتال یا با ارسال پیامک به کلیه شهروندان به اطلاع می رسد.
سیدی با اشاره به برنامه های آموزشی تصریح کرد: ویژه برنامه های آموزشی از قبیل گیاهان آپارتمانی، سبزیکاری، تکثیر آناناس، پرورش آلوئه ورا، تراریوم (باغ شیشه ای)، مبارزه غیر شیمیایی با آفات، فضای سبز عمودی، گلهای فصلی، درخت و درختچه، ورمی کمپوست را در نواحی شش گانه (سراهای محله جوادیه، بعثت، رضوان، علی آباد جنوبی، باغ آذری و مرکز آموزش ناحیه ۲) برگزار می نماید.
وی به دیگر برنامه های اداره گل و گیاه اشاره و خاطرنشان کرد: کار با مهدکودک، تورهای گردشگری همیاران طبیعت، آموزش به کودکان و … از دیگر برنامه های مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه منطقه ۱۶ است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.