اجرای طرح«جایگزینی لپ‌تاپ با کاغذ» در امتحانات پیام نور خوزستان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ یکشنبه ۱۴ آبان۹۱،

40-89.jpg

رییس دانشگاه پیام‌نور خوزستان با اشاره به اعلام رییس دانشگاه پیام نور مبنی بر ایجاد تحول در آزمون‌های دانشگاه پیام‌نور با حذف کاغذ امتحانی در فرآیند برگزاری امتحانات، گفت: احتمال دارد خوزستان یکی از استان‌هایی باشد که طرح جایگزین شدن لپ‌تاپ به جای کاغذ در امتحانات پایانی را به‌صورت آزمایشی در ترم جاری اجرا کند.

دکتر علیرضا رازقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ منطقه خوزستان، اظهار داشت: از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام‌نور این طرح به صورت آزمایشی در چند استان برگزار می‌شود. در حال حاضر مقرر شده این طرح برای امتحانات تستی مقاطع مختلف به‌صورت پایلوت اجرا و در صورت موفق بودن، برای همه امتحانات این دانشگاه اجرا شود.

وی افزود: با اجرای این طرح در وقت، کاغذ، پاکت، نیروی انسانی و غیره صرفه‌جویی شده و از هدر رفتن بها‌های اضافی جلوگیری می‌شود. همچنین در تسریع اعلام نمرات و کاهش احتمال اشتباه بودن نمرات موثر است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور خوزستان گفت: ‌سازمان مرکزی در حال برنامه‌ریزی اجرای این طرح است و به سریعی استان‌هایی که قرار است این طرح را به‌ صورت آزمایشی اجرا نمایند، ‌مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.