اجرای طرح ایمن سازی موتورسواران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 اجرای طرح ایمن سازی موتورسواران

اجرای طرح ایمن سازی موتورسواران

پرشین خودرو: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از موتورسواران استان در سال گذشته زیر پوشش طرح ایمن سازی موتورسواران قرار گرفتند.

به گزارش ممتازنیوز، فریبرز کرمی افزود: در این طرح کارشناسان اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان با مشارکت پلیس راه برای راکبان و موتورسواران بویژه متخلفان این وسیله نقلیه کلاس های آموزشی برگزار کرده اند.
وی اظهار داشت: این طرح در دو بخش فیزیکی و آموزش اجرا شده که ۱۱ محور از جاده های استان زیرپوشش علائم عمودی شامل چراغ روشنائی و راهنمائی و علائم افقی همچون خط کشی، بازتاب ها، کاهنده سرعت و کف نویسی قرار گرفت.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ادامه داد: آموزش چهره به چهره به موتوسواران با حضور در جاده های استان و اهدای کلاه ایمنی به یکهزار و ۲۰۰ نفر از صاحبان این وسیله نقلیه از دیگر اقدامات ایمن سازی تردد این وسایل نقلیه پرخطر در محورهای ارتباطی بوده است.
کرمی به ایرنا گفت: توزیع سه هزار برچست هشداردهنده، ۵۰۰ جفت دستکش، ۲۰۰ جفت ساق بند ایمنی و ۲۰۰عدد بادگیر از دیگر اقدامات ایمن سازی برای تردد این وسایل نقلیه پرخطر در استان بوده است.
وی تصریح کرد: راکبان موتورسیکلت از مهمترین عاملان خطرآفرین در محورهای ارتباطی استان هستند که به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات و شاخص های ایمن نه تنها موجب بروز حادثه در جاده ها شده بلکه خود بیشترین ضرر را از این مسئله متحمل می شوند.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.