اجرای طرح تسنیم اجتماعی بانوان در منطقه ۸

۲۵ام بهمن ،

شهرداری منطقه ۸ از برگزاری مراسم اختتامیه مرحله اول جشنواره تسنیم در سطح محلات منطقه ۸ خبر داد.

شادآلویی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: اجرای طرح های اجتماع محور و خلاقیت هنری با هدف ارتقاء توانمندی های بانوان و ظرفیت سازی اجتماعی بانوان در شهر تهران اجرا می گردد. 
وی با اشاره به آماده سازی زمینه های لازم برای کشف شکوفایی استعداد های بانوان گفت: آموزش کانون ها و گروه های محلی بانوان و مشارکت عمومی بانوان محله از جمله مهم ترین اهداف جشنواره تسنیم است. 
وی ادامه داد: موضوعاتی را شناسایی و رشد استعداد های بانوان، رفاه و بهزیستی بانوان در محله، ارتقای سطح روانی و اجتماعی آن ها، آموزش و کار آفرینی، بهبود محیط و موضوعات مشابه دیگر در دستور کار این جشنواره قرار دارد.
شادآلویی تصریح کرد: این جشنواره در قسمت فرهنگی و هنری بخش های خوشنویس کوثر، بهترین ها از دور ریختنی ها برگزار و از برترین های هر کدام از رشته ها تقدیر شد. 
شاآلویی اظهار داشت: در این طرح مدیریت محله با جلب مشارکت بانوان و اجرای طرح ها مناسب با تاکید بر آموزش و توانمدی سازی، توسعه ظرفیت های اجتماعی بانوان، گسترش زیر ساخت های موزه بانوان در محلات زمینه های بهبود وضعیت و کیفیت زندگی بانوان محله خود را فراهم می کند. 
وی در پایان خاطر نشان کرد: با مشارکت مدیران محله و ارائه شیوه های نوین اجرایی و طرح های مناسب زمینه ها و زیر ساخت های لازم برای مشارکت و ارتقاء سطح آگاهی شهروندان فراهم شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.