اجرای طرح جهادی بزرگراه فتح

مدیر روابط عمومی منطقه ۲۱ گفت:‌ بزرگراه فتح در محدوده منطقه ۲۱ با تشکیل ستادی ویژه ساماندهی می شود.

 آذرخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: بودجه اختصاص یافته به اجرای این طرح هنوز تعیین نشده است.

وی ادامه داد: با توجه به وجود شبکه های بزرگراهی آزادگان، شهیدلشگری، فهمیده و فتح با عنوان مدخل ورودی و خروجی شهر تهران وحلقه مو اصلاتی ۱۱ استان کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است.

با توجه به اهمیت تشکیل ستاد ساماندهی کارشناسان حوزه های مختلف عمرانی، خدمات شهری ترافیک، شهرسازی و … مشکلات این بزرگراه شناسایی و در غالب طرح جهادی ساماندهی بزرگراه فتح با تشکیل ستاد ویژه ای آغاز شده است.

*اتمام فاز نخست احداث کانیو

به همت اداره فنی و ترافیک، عملیات احداث کانیو در ضلع غرب میدان شهرک نصر آغاز شد.

*اصلاح هندسی پل فلزی

به همت اداره فنی و ترافیک خیابان سپاه اسلام ساماندهی و این اقدام جهت بهسازی معابر و در راستای خدمت رسانی مطلوب به شهروندان صورت پذیرفت.

*اجرای عملیات پاکسازی پوششی در ناحیه ۱

عملیات پاکسازی با استفاده از مواد پوشاننده در این ناحیه به اجرا درآمد این عملیات با توجه به دیوار نویسی های انجام شده در خیابان صالحی، ایران زمین تقاطع عیوض لو و خیابان بنفشه صورت گرفت که هدف از این اقدام ایجاد پاکیزگی و زیبایی در محیط شهری و حذف آلودگی دیداری است.

*شستشوی مخازن مکانیزه در ناحیه ۱

با توجه به گرمای هوا و لزوم شستشوی مخازن مکانیزه در فواصل زمانی کوتاه تر نسبت به سایر فصول سال اقدام مذکور از سوی اداره خدمات شهری به اجرا درآمد و کلیه مخازن ناحیه شستشو گردید که هدف از این اقدام رفع بوی نامطبوع مخازن و جلوگیری از ازدیاد جانوران و حشرات مزاحم است.

*برگزاری مسابقه اسکیت در ناحیه یک

با توجه به شروع فصل تابستان و لزوم ایجاد فراغت برای شهروندان به ویژه جوانان و نوجوانان مسابقه اسکیت محلات در ناحیه برگزار و در پایان به نفرات برتر جوایزی از سوی اداره ورزشی اهدا شد.

*برگزاری مسابقات وشو در ناحیه یک

مسابقه وشو ویژه شهروندان با حضور بیش از ۱۵ تن در ناحیه یک برگزار و هدف از این اقدام را تشویق به ورزش و همچنین پرکردن اوقات فراغت شهروندان به منظور ارتقاء سلامت روحی و روانی آنان است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.