اجرای طرح قرآنی در منطقه ۱۰

۰۶اردیبهشت،

شهردار منطقه ۱۰ از اجرای طرح نورعلی نوربه منظور حفظ و تربیت حافظان قرآنی با حضور ۲۴۰۰ دانش آموز در سطح منطقه خبر داد.

فرامرز عظیمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: فعالیت های فرهنگی و دینی همواره از موضوعات مورد توجه شهرداری تهران بوده و بر همین اساس توسعه فضای دینی با محوریت قرآن از مهم ترین فعالیت هایی است که با توجه به مطالبات شهروندان در منطقه اجرا شده است.

وی در ادامه افزود: سال قبل بر اساس طرح شمسه قرآنی، نخبگان و استعدادهای قرآنی که در طرح شمسه قرآنی یک کشف شدند با همکاری فرهنگسرای عطار و آموزش و پرورش منطقه ۱۰ فعالیت خود را در زمینه حفظ قرآن کریم از جزء ۳۰ قرآن با استفاده از مفاهیم و نقاشی و بازی در مدارس مقطع ابتدایی دخترانه و پسرانه آغاز کردند.

وی با اشاره به استقبال بی نظیر از دومین جشنواره قرآنی شمسه از ادامه اجرای طرح نورعلی نور در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: با اجرای شمسه ۲ نیز این طرح با فعالیت ۳۲ مربی مجرب و با روند جدی تر ادامه دارد و با جذب ۲۴۰۰ دانش آموز ۷ تا ۱۰ ساله انجام شد.

وی خاطر نشان کرد: مراسم افتتاحیه جشنواره قرآنی با حضور شرکت کنندگان همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) در آستانه مبارک امام زاده معصوم (ع) به اجرا و به اشخاصی که در مرحله اول به حفظ ۱۰ سوره قرآنی موفق شده اند جشن تولد قرآنی گرفته خواهد شد./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.