اجرای طرح پایلوت راه اندازی اقامتگاه موقت ویژه زنان

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از راه اندازی اقامتگاه موقت ویژه زنان خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسین زارع صفت با اعلام این خبر اظهار کرد: در حال حاضر مکانی برای راه‌اندازی این اقامتگاه پیش بینی شده که البته ظرفیت آن محدود است ولی چون تجربه تازهی محسوب می گردد قرار است که خیریه ها،بخش خصوصی و نهادهای مردمی در اجرای این طرح پایلوت ،یار‌یگر شهرداری تهران باشند.
 
وی افزود: این مرکز در واقع مختص مددجویان ترخیص شده از سامانسرای لویزان و همچنین  زنان نیازمندی تشکیل شده که در واقع جامعه هدف این سامانسرا به شمار نمی آیند ولی نیازمند حمایت های اجتماعی می باشند.
 
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد  که تا هفته آینده شاهد آغاز اقدامات اجرایی این اقامتگاه موقت باشیم.
 
زارع صفت در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد:یکی از مباحث مهمی که مد نظر سازمان رفاه قرار گرفته بحث توانمندسازی زنان آسیب دیده و امکانی است که برای حرفه آموزی و ورود آنان به چرخه بازار کار در نظر قرار گرفته است.
 
مدیرعامل سازمان رفاه،خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح کرد:  سعی کردیم توجه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر را به تامین نیازمندی های مراکز حمایتی به ویژه سامانسرای لویزان جلب کنیم. بنابراین قرار شده با همکاری شهرداری منطقه ۴و با عنایت این کمیسیون ، در یک بازه زمانی کوتاه نیازمندی های ابنیه و تاسیسات لویزان نسبت به قبل به شرایط ایده آل تر نزدیک تر شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.