اجرای ۸ نمایش و کارگاه‌ آموزشی امروز در تبریز

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

برنامه روز دوم جشنواره تئاتر مقاومت در تبریز

در دومین روز از جشنواره تئاتر مقاومت که هم اکنون در شهر تبریز در حال برگزاری است، ۸ نمایش و یک کارگاه آموزشی اجرا و برگزار می‌شود.

 به گزارش هنرآنلاین در دومین روز از جشنواره تئاتر مقاومت که هم اکنون در شهر تبریز در حال برگزاری است، ۸ نمایش و یک کارگاه آموزشی اجرا و برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر،‌ از ساعت ۸ تا۱۱ در محوطه مجتمع فرهنگی هنری تبریز ابتدا کارگاه نمایش عروسکی برپا می‌شود و پس از آن نمایش خیابانی “کمدی نفوذ” به کارگردانی صالحیار مرند ساعت۳۰/۱۱ درهمین مکان اجرا می‌شود. نمایش “یک شب طولانی ” از کیوان اقبالی نیز ساعت ۱۲ برای علاقه‌مندان نمایش خیابانی اجرا می‌شود.

نمایش “جنگجویان کوچک” نوشته و کار میترا کریم‌خانی ساعت ۱۶ در تئاترشهر تبریز روی صحنه می‌رود. نمایش خیابانی “عروسک فروش” نوشته وکارحیدر رضایی نیز ساعت ۱۷ در فضای باز تالار استاد مبین شهر تبریز به صورت رایگان اجرا می‌شود. ” اول اسم بابا”‌عنوان نمایشی است نوشته و کار بهار کریم زاده که ساعت ۳۰/۱۷ در تالار استاد مبین اجرا خواهدشد.

نمایش خیابانی “دشمن برای صلح نمی آید”‌نیز ساعت ۳۰/۱۸ نوشته و کار ژاله کاظمی در فضای باز مجتمع فرهنگی تبریز اجرا خواهدشد. نمایش‌های بعد که امروز ـ ۱۲ شهریور- روی صحنه خواهندرفت به ترتیب ” راز پروانه” نوشته و کار سید رضی محمودی ساعت ۱۹ در تالار اقبال، “هفت پرده عاشقی” نوشته و کار جمال ساقی نژاد ساعت ۲۰ در فضای باز مجتمع فرهنگی تبریز خواهندبود.

انتهای پیام /۵۳

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.