اجیر کردن آدمکش برای قتل شوهر وازدواج بایک پسر

زن جنایتکار که برای ازدواج با پسر مورد علاقه اش دو آدمکش اجیر کرده بود تا شوهرش را به قتل برسانند، پس از ۱۰ ما سکوت لب به اعتراف گشود.

– — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – — – —

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، ساعت هشت صبح ۱۷ تیر ماه سال گذشته کشف جسد مردی در جاده تلو به ماموران کلانتری ۱۴۴ تهرانپارس اطلاع داده شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل و تایید خبر کشف جسد ، موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد . با حضور قاضی رودگر و عوامل بررسی صحنه جرم اداره دهم و تشخیص هویت پلیس آگاهی تهران بزرگ و انجام بررسی های تخصصی مشخص شد که جسد متعلق به فردی حدود ۴۰ ساله است که به علت انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده و جسدش در آن محل رها شده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با توجه به نبود هرگونه مدارک شناسایی به همراه مقتول ، کارآگاهان اداره دهم در اولین مرحله از اقدامات پلیسی خود شناسایی هویت مقتول را در دستور کار خود قرار دادند. ماموران با انجام تحقیقات و بررسی پرونده های فقدانی موفق به شناسایی هویت مقتول به نام ابراهیم ۴۰ ساله شدند .

با شناسایی هویت جسد و دعوت از اعضای خانواده مقتول ، همسر ابراهیم به نام ستاره ۳۲ ساله با مراجعه به اداره دهم ، در اظهارات اولیه خود به کارآگاهان گفت: همسرم هر روز ساعت شش صبح خانه را به قصد رفتن به محل کارش ترک می کرد. ساعت ۱۰ صبح ۱۷ تیر از طریق تماس با محل کارش متوجه غیبت وی شدم و در طول این چند روز نیز ، در بیمارستان ها و کلانتری های تهران به دنبال او می گشتم .

کارآگاهان با انجام تحقیقات از همکاران ، دوستان و بستگان مقتول دریافتند که وی با هیچ کس اختلاف مالی و یا مشکل شخصی نداشته است به همین خاطر در ادامه ، تحقیقات از اعضای خانواده مقتول را در دستور کار خود قرار داده و اطلاع پیدا کردند که جوانی ۳۶ ساله به نام فرزاد ، با همسر مقتول در ارتباط بوده است .

با توجه به دلایل و مدارک به دست آمده از آشنایی و ارتباط فرزاد با همسر مقتول ، کارآگاهان با شناسایی محل کار وی در میدان پروین منطقه تهرانپارس تهران  به تحقیق از وی پرداخته اما وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آشنایی با ستاره شد.

با ادامه تحقیقات پلیسی و ارائه دلایل غیر قابل انکار، وی در اظهارات جدید خود آشنایی خود با ستاره را قبول کرد اما مدعی شد که تنها در زمینه خرید و فروش تلفن همراه با ستاره ارتباط داشته است .

با توجه به تناقضات موجود در اظهارات فرزاد ، وی ۲۲ اسفند بازداشت و تحقیقات تخصصی جهت شناسایی هرگونه احتمال ارتباط وی با جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت . سرانجام پس از چندین روز انکار ، فرزاد به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات اولیه مدعی شد : ساعت ۱۰ صبح ۱۷ تیر ستاره با من تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش را توسط شخصی که به او پول پرداخت کرده ، به قتل رسانده است.

کارآگاهان سپس ستاره را دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند. ستاره در تحقیقات مقدماتی منکر هرگونه مشارکت و یا دخالت خود در قتل همسرش شد اما پس از اطلاع از اعتراف فرزاد ، به ناچار لب به اعتراف گشود و به نقش خود در ارتکاب جنایت اعتراف اما در ادامه مدعی شد که هیچ آشنایی و شناختی از عاملان اصلی قتل نداشته و فرزاد یک مجرم سابقه دار به هویت کامران را به وی معرفی کرده است .

او به ماموران گفت: حدود ۸ سال پیش با فرزاد آشنا شدم. در طی این چند سال ، وی علاقه زیادی به من نشان می داد و من نیز به وی علاقه پیدا کردم . من می خواستم از شوهرم جدا شده و با فرزاد ازدواج کنم اما او می گفت که اگر طلاق بگیری با تو ازدواج نخواهم کرد. یک سال در گوش من خواند که همسرم را از میان برداریم تا اینکه پیشنهاد کرد که به کامران که خلافکار هم بود پول بدهیم تا کار شوهرم را تمام کند. به او گفتم که من پول ندارم که او قبول کرد این پول را بدهد. حدود ۸ ماه من به کامران می گفتم که این کار را انجام دهد تا اینکه قبول کرد. با او هماهنگ کردم که در ساعت شش صبح زمانیکه همسرم از خانه خارج می شود او در سر کوچه با ماشین منتظر بماند و همسرم را به عنوان مسافر سوار کند…

پس از اطلاع از فوت همسرم ، به خانه پدرم رفته و بعد از یک ساعت موضوع را به فرزاد خبر دادم و پس از آن به خانه بازگشتم و حدود ساعت ۱۰صبح به محل کار شوهرم و یکی از همکارانش زنگ زده و عنوان کردم که از همسرم هیچ اطلاعی ندارم.

کامران ۳۶ ساله به عنوان یکی از مجرمان سابقه دار در زمینه زورگیری ، موادمخدر ، سرقت و … مورد شناسایی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در مناطق حکیمیه و شهر جدید پردیس شدند اما با انجام تحقیقات مشخص شد که کامران از این دو منطقه متواری شده است .

با توجه به فراری شدن کامران و همچنین سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف ، کارآگاهان با احتمال ارتکاب جرایم جدید از سوی متهم ، مشخصات متهم را در اختیار کلیه مراکز انتظامی به ویژه مراکز انتظامی تهران بزرگ قرار دادند که مشخص شد کامران در فروردین ماه سال ۹۱ در حین ارتکاب سرقت خودرو از سوی مأموران کلانتری ۲۰۷ پردیس دستگیر شده است. بلافاصله هماهنگی لازم با قاضی انجام و متهم در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

با آغاز تحقیقات از کامران وی منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده اما پس از مواجهه حضوری با دیگر متهمان پرونده ، لب به اعتراف گشود و ضمن معرفی همدست خود به نام اصغر ۳۲ ساله در اعترافات اولیه خود به کارآگاهان گفت : زمانیکه پیشنهاد قتل از سوی همسر مقتول به من داده شد ، آن را قبول نکرده اما با اصرار فراوان ستاره و پیشنهاد پرداخت پول ، سرانجام پس از هشت ماه قبول کردم تا با همدستی یکی از دوستانم به نام اصغر این کار را انجام دهم .

کامران در اعترافات خود به کارآگاهان گفت : پس از قبول پیشنهاد همسر مقتول ، به همراه اصغر در شب قبل از حادثه  اقدام به مصرف شیشه و کراک کرده و ساعت شش صبح بامداد با یک دستگاه پراید مشکی به سر کوچه محل سکونت مقتول رفته تا اینکه همسر مقتول به ما اطلاع داد که همسرش از خانه خارج شده است. با استفاده از تصویر مقتول او را شناسایی کرده و به عنوان مسافر سوار کردیم. در حالیکه او در صندلی کنار راننده و اصغر نیز در صندلی عقب نشسته بود شروع به حرکت به سمت خیابان دماوند کردیم. پس از رسیدن به چهارراه سیدالشهداء ، از مسیر اصلی خارج شده و در یک خیابان خلوت توقف کردیم. در همین لحظه اصغر طناب را به دور گردن مقتول انداخت و از آنجائیکه مقتول بسیار قوی هیکل بود و مقاومت زیادی می کرد ، با کمک یکدیگر آنقدر طناب را به دو گردن او فشار داده و آن را نگه داشتیم که خفه شد . پس از اطمینان از کشته شدن مقتول ، جنازه اش را به جاده تلو برده و رها کردیم و برای آنکه به ستاره اطمینان دهیم که کار را انجام دادیم ، گوشی تلفن همراه و ساعت مچی مقتول را به وی نشان داده تا او از مرگ همسرش اطمینان پیدا کند .

کارآگاهان با بهره گیری از اطلاعات به دست آمده از کامران موفق به شناسایی محل های تردد اصغر در منطقه خاک سفید و سه راه تهرانپارس شدند که بلافاصله این دو منطقه تحت مراقبت های نامحسوس پلیسی قرار گرفت و سرانجام ظهر روز دوم اردیبهشت اصغر سوار بر یک دستگاه پراید سفید رنگ در میدان رهبر مورد شناسایی قرار گرفت که قبل از هرگونه اطلاع از حضور کارآگاهان در محل و اقدام به فرار ، دستگیر شد .

با انتقال اصغر به اداره دهم و آغاز تحقیقات ، وی نیز به ناچار لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان کرد که به اصرار کامران و به علت اعتیاد شدید به مصرف مواد قبول کرده است تا در ارتکاب این جنایت مشارکت داشته باشد و پس از ارتکاب جنایت نیز تنها مبلغ ۵۰ هزار تومان به او داده شده و قرار بوده تا پول بیشتری تا بعد از ظهر همان روز جنایت به او پرداخت شود ، اما پس از آن پولی دریافت نکرده است .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده- معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ – با اعلام این خبر گفت : با توجه به دستگیری هر چهار متهم ، به دستور قاضی پرونده دستور بازداشت موقت برای متهمان پرونده صادر و بررسی صحت و سقم اعترافات هریک از متهمان و همچنین انجام تحقیقات تکمیلی در خصوص این پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .

طبقه بندی: اخبار مهم   |   تعداد بازدید: ۷۱ نفر   |   تاریخ انتشار: جمعه ۸ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , ازدواج, قتل شوهر

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.