احتمال تغییر در لیست اولیه جبهه پیروان

۱۱اردیبهشت،

رئیس انتخابات شوراهای جبهه پیروان از مشخص شدن لیست سی و یک نفره این جبهه برای انتخابات شوراها خبر داد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از فارس، اسد‌الله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان صبح امروز چهارشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران که در محل دفتر حزب موتلفه برگزار شد از نهایی شدن لیست ۳۱ نفره جبهه پیروان خبر داد.

بادامچیان افزود: مذاکرات ما با چمران و جبهه پایداری و جبهه ایستادگی ادامه دارد و نتیجه این مذاکرات ظرف دو هفته آینده مشخص می‌شود، از این رو ممکن است در لیست نهایی جبهه پیروان تغییراتی ایجاد شود.

 اسدالله بادامچیان رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان همچنین در این نشست خبری با اشاره به اهمیت شورای شهر، اظهار داشت‌: این انتخابات کاملا بومی و داخل مردمی است و تشکل‌های سیاسی هم در این زمینه فعال می باشند.

بادامچیان با بیان اینکه ما از سال قبل در حزب مؤتلفه و جبهه پیروان انتخابات شورای شهر را مورد بررسی قرار دادیم و با تشکیلات استانی خود نیز ارتباط تشکیلاتی برقرار کردیم، افزود: پس از انتخاب بنده به عنوان مسئول انتخابات شوراها بحث شد تا اشخاصی که برای شورای شهر و روستا مطلوب می باشند، معرفی شوند از این رو حدود ۴۰۰ نفر معرفی شد و از بین آنها اولویت‌بندی صورت گرفت که ما ابتدا به یک فهرست ۲۵۰ نفره و سپس به یک فهرست ۱۰۸ نفره و در نهایت به لیست ۳۱ نفره با نظر جمع رسیدیم.

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان با بیان اینکه همه این ۳۱ نفر برای ما در لیست می باشند و ما همه یکی هستیم، یادآور شد:‌در زمان ثبت‌نام‌ها مشخص شد که بعضی بنا به دلایلی ثبت نام نکردند که ما آن را کامل کردیم.

وی ادامه داد: در فهرست ما از همه گروه‌های تخصصی حضور دارند و در این لیست از ابوذر زمان آقای عباس شیبانی تا جوانانی همچون آقای جولایی حضور دارند.

بادامچیان با اشاره به عدم موفقیت شورای اول شهر اول که به دست اصلاح‌طلبان اداره می‌شد، خدمات و اقدامات شورای دوم و سوم را که با مدیریت اصولگرایان انجام می‌شد را بسیار موفق ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم دوره چهارم نیز با مجموعه قوی‌تری کار خود را آغاز کند.

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان تصریح کرد: در کل تهران ۱۹۰۰ نفر و در سراسر کشور نیز ۳۶۰ هزار نفر برای انتخابات شورای شهر ثبت نام کردند.

وی در خصوص عدم حضور اعضای شورای شهر فعلی در لیست نهایی پیروان، گفت: ما مذاکراتی با آقای چمران و جبهه پایداری داشته‌آیم و اکنون نیز در حال صحبت هستیم تا بتوانیم به تفاهم برسیم، از این رو این فهرست ۳۱ نفره لیست اولیه جبهه پیروان است اما با هر روزی که به تفاهم برسیم اسامی آنها را اضافه کرده و بعضی جای خود را به نفرات شایسته‌تر می‌دهند، از این رو ظرف یکی دو هفته آینده نتیجه این تغییرات مشخص می‌شود.

وی در خصوص صحبت با جبهه خدمتگزاران تصریح کرد: ما با جمعیت ایثارگران نیز صحبت داشته‌ایم،‌البته گروه تازه خدمتگزاران سابقه خاصی ندارد در حالی که ما در جبهه پیروان ۱۵ تشکل پروانه‌دار داریم.

بادامچیان در ادامه به مذاکرات جبهه پیروان با جبهه ایستادگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم اصولگران را به سمت یک فهرست واحد در تهران پیش ببریم.‌

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان فعالیت اصلاح‌طلبان در انتخابات شورای شهر را عادی ارزیابی کرد و گفت: اصلاح‌طلبان تاکنون فهرستی نداده‌اند و اگر فهرستی ارائه کند، تفکر ما با آنها منطبق نیست.

بادامچیان در خصوص فعالیت هنرمندان و ورزشکاران در انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: ورزشکاران عزیزان بزرگواری می باشند که ما از طرف این جامعه آقای غفوری فرد را که پیش از این رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است را معرفی کرده‌ایم و امیدواریم نظرات آنها را برآورده کند؛ بنده و آقای آل اسحاق شب قبل جلسه‌ای را با هنرمندان داشتیم.

وی تاکید کرد: نهاد ریاست جمهوری به عنوان مجری انتخابات حق معرفی نامزد در شورای شهر و ریاست جمهوری را ندارد و این سوءاستفاده از امکانات دولتی است.

بادامچیان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر حضور هاشمی در انتخابات متذکر شد: هاشمی به صحنه انتخابات نمی‌آید و اگر تشریف بیاورد باید دید چگونه خواهد آمد لذا از الان نمی‌توان دربارهٔ اثرات حضور هاشمی در انتخابات صحبت کرد.

رئیس ستاد انتخابات شورای شهر جبهه پیروان با بیان اینکه ما گفته بودیم که چهره‌ای مؤثر از مؤتلفه را به عنوان نامزد در جمع اصولگرایان معرفی می‌کنیم، افزود: ما بر اساس ضرورت زمان و خواست ملت آقای آل اسحاق را در سال حماسه سیاسی و اقتصادی معرفی کردیم، چرا که وی از رجال سیاسی و متخصصان اقتصادی است.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.