احتمال جدایی ایبرا از میلان قوت گرفت

به نظر می رسد که سران میلان ممکن است سر تسلیم را برابر پیشنهاد ۶۵ میلیون یوروی پاری سن ژرمن فرود آورده و زلاتان ایبراهیمویچ و تیاگو سیلوا را به این تیم واگذار کنند.

در آغاز فصل تابستان ،تیاگوسیلوا، مدافع برزیلی میلان مورد توجه پاری سن ژرمن قرار گرفت اما با دخالت برلوسکونی، مالک باشگاه روسونری این انتقال منتفی اعلام شد.

با این حال مدیر برنامه های زلاتان ایبراهیمویچ به کمپ میلانلو وارد شد تا با نائب رئیس میلان آدریانو گالیانی جلسه ای برگزار کند. گزارشات حاکی از آن است که سران این تیم پاریسی با ارائه ی پیشنهادی جدید خواهان جذب هر دو ستاره ی میلان هستند.

با این اوصاف در حدود ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ی شب چهارشنبه سایت میلان نیوز در گزارشی اعلام کرد که لحظاتی پیش مینو رایولا ،مدیر برنامه های ایبرا، کمپ میلان را پس از ۹ ساعت مذاکره با گالیانی به مقصد سوئد محل استراحت ایبراهیمویچ ترک کرده است و ادریانو گالیانی نیز قرار ملاقاتی را با ماکسی آلگری ترتیب داده است.

پس از مدتی اسکای اسپورت و گاتزتا دلا اسپورت نیز به تایید این خبر پرداخته و اعلام کردند که مینو رایولا در سوئد فرود آمده است تا این مهاجم را متقاعد کند تا میلان را به مقصد پاریس ترک کند.

به نظر می رسد میلان نسبت به فروش ایبرا بی تمایل نیست و به زودی رایولا راهی پاریس می شود تا مذاکرات نهایی را با این تیم انجام دهد.

اسکای اسپورت بر این باور است که میلان برای انجام این انتقال با سران PSG به توافق رسیده است و تنها رضایت زلاتان باقی است که در صورت عدم رضایت او از این انتقال، رایولا برای بهبود شرایط به پاریس سفر خواهد کرد.

حال باید دید با توجه به مصاحبه ای که آلگری شب گذشته انجام داده و به وضوح اعلام کرده است که تمایلی به جدایی ایبرا از میلان ندارد، آیا این بازیکن سوئدی و آقای گل سری آ این تیم را مطابق با نظر مسئولین تیم ترک خواهد کرد یا شایعه ای در اطراف میلان به گوش می رسد . بی تردید صحبت های اخیر گالیانی مبنی بر احتمال فروش سیلوا و ایبراهیمویچ تا قطعی شدن صحت یا عدم صحت اخبار این ترس را در دل هواداران میلان ایجاد خواهد کرد که آن ها بار دیگر قرار است ستاره ای را از دست بدهند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.