احتمال خط خوردن ملی‌پوش المپیکی

احتمال خط خوردن ملی‌پوش المپیکی

 

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۲۱:۰۶

فارس: احتمال خط خوردن ملی‌پوش المپیکی تیراندازی با کمان با انصراف از حضور در تمرینات تیم ملی قوت گرفت.

تمرینات تیم ملی تیراندازی ایران در رشته ریکرو امروز با حضور سلیم‌‌اف در حالی آغاز شد که از ملی‌پوشان باسابقه این تیم از جمله میلاد وزیری، کیوان ریاضی‌مهر و… خبری نبود و تنها کماندارانی در تمرین حضور داشتند که به تازگی پیراهن تیم ملی را پوشیده‌اند.

برهمین اساس عدم حضور برخی ملی‌پوشان از جمله میلاد وزیری، ملی‌پوش المپیکی تیراندازی با کمان ایران در تمرینات امروز تیم ملی به منزله انصراف آنها از حضور در این تیم محسوب شده و قرار است کمیته فنی فدراسیون تیراندازی با کمان در جلسه‌ای اضطراری که عصر امروز برگزار می‌شود در این خصوص تصمیمات لازم را بگیرد.

با این حساب احتمال خط خوردن میلاد وزیری و سایر ملی‌پوشان قدیمی ریکرز وجود دارد و شاید بدین ترتیب وزیری رقابت‌های المپیک را از دست بدهد.

پیش از این شنیده می‌شد که قرار است برای حضور نفر اعزامی به رقابت‌های المپیک مسابقه انتخابی برگزار شود و این در حالی است که چندی قبل شجاعی سرپرست فدراسیون تیراندازی با کمان از حضور قطعی وزیری در لندن خبر داده بود.

این اتفاقات پس از برکناری مربیان کره‌ای تیم ملی ریکرو ایران رخ داده و در فاصله کمتر از ۳ ماه تا رقابت‌های المپیک از اردوهای تیم ملی اخبار خوشایندی به گوش نمی‌رسد.

جوان آنلاین – آخرین عناوین ورزشی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.