احتمال قطع پای بازیکن معرف بارسا

۴ شنبه ۱۷ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پزشک تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد که ممکن بود ویا در بازگشت از رقابت‌های فصل گذشته قهرمانی باشگاه‌های جهان در ژاپن پایش را از دست بدهد.

عکس

دکتر رامون کوگات که هنگام شکستگی پای داوید ویا در توکیو در جریان رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان به مداوای وی پرداخت در گفت‌و‌گو با یک شبکه تلویزیونی اسپانیایی اظهار داشت: مهاجم بارسلونا در پرواز به اسپانیا از ژاپن در خطر بسیاری قرار داشته به حدی که ممکن بود پایش را از دست بدهد.

به گزارش تفسیری فارس، وی ادامه داد: فشار بسیاری در فاصله ۸، ۱۰ یا ۱۲ هزار متری وارد می‌شود که ممکن است مصدومیت‌های جدی به دنبال داشته باشد یا حتی منجر به قطع عضو شود.

به گفته کوگات، تیتو ویلانووا در هفته‌های اخیر با وجود اصرار فراوان ویا به بازی نمودن با وقت‌های مناسبی که برای حضور در مسابقات در اختیار وی قرار داد، نقشی اساسی در بهبودی مهاجم تیمش ایفا نمود.

پزشک کاتالان‌ها که معتقد است ویا بر این امتحان سخت غلبه نموده، خاطر نشان نمود: یک حرفه‌ای توانست این مسئله را مدیریت کند. تیتو ویلانووا بسیار علمی به راحتی ویا را به بازی برگرداند. او بسیار هوشمندانه عمل نمود.

کوگات مدعی شد: داوید ویا اکنون نسبت به فصل پیش از مصدومیتش در وضعیت بهتری قرار دارد.

وی همچنین در خصوص مصدومیت پیکه یادآور شد: وی دوران مداوای شدیدی را پشت سر گذاشته زیرا می‌خواست مطمئن شود که همان پیکه قدیمی است.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۹۵ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: چهارشنبه ۱۷ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , بارسا


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.