احتمال لغو مجوز بازی کئون و لیام ردی

      غلامرضا بهروان در پایان نشست خبری ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا در گفت‌وگو با یک دوربین تلویزیونی در مورد اینکه لیام ردی دروازه بان استرالیایی استقلال و کئون جون هافبک کره‌ای پرسپولیس سابقه بازی در تیم‌های ملی کشورشان را ندارند و این مسئله خلاف مقررات سازمان لیگ است، گفت: دقیقا این مسئله درست است. کئون در تیم زیر ۲۱ سال بازی کرده و آنها تیم ۲۳ ساله ندارند در حالی که در قوانین ما آمده این بازیکنان باید در تیم امید یا تیم ملی کشورشان بازی کنند. لیام ردی هم سابقه بازی در تیم ملی استرالیا را ندارد اما او در لیگ قهرمانان آسیا بازی کرده است.

وی ادامه داد: شاید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از این حرفم ناراحت شوند اما احتمال لغو مجوز بازی این دو بازیکن در این تیم دو وجود دارد مگر آنکه هیئت رئیسه سازمان لیگ مجوز بازی این دو بازیکن را صادر کند.

بهروان در مورد اعتراض باشگاه راه آهن به انجام بازی با استقلال در ورزشگاه تختی تهران گفت: حرف باشگاه راه آهن درست است که میزبان هستند و می‌خواهند ورزشگاه را خودشان تعیین کنند اما اکنون دو ورزشگاه دستگردی و اکباتان درگیر بازی‌های نوجوانان زیر ۱۶ سال هستند. یعنی یک کار ملی در آنجا انجام می‌شود ضمن آنکه طبق نامه شورای تامین راه آهن نمی‌تواند با تیم‌های پرطرفدار استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه اکباتان بازی کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.