احسان حدادی: همه امکانات برای موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک آماده است

وزیر ورزش با صحبت هایش، روحیه‌ام را مضاعف کرد

قهرمان پرتاب دیسک آسیا گفت: با توجه به تجربیات ارزنده ایی که از المپیک گذشته دارم، تلاش می کنم در اوج آمادگی وارد بازی های المپیک لندن شوم.

به گزارش سرویس ورزشی برنا و به نقل از سایت وزارت ورزش و جوانان، احسان حدادی پس از دیدار با دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام امکانات برای موفقیت کاروان ورزشی ایران در المپیک مهیاست و من با توجه به تجربیات ارزنده ایی که از المپیک گذشته دارم تلاش می کنم در اوج آمادگی وارد بازی های المپیک لندن شوم. 

او ضمن بیان مطلب فوق افزود: ورزش دوومیدانی و رشته های پرتابی دارای شرایط خاصی هستند و من اکنون بدور از هر گونه حاشیه ایی فقط و فقط به تمرینات و آماده سازی خودم فکر می کنم. ضمن اینکه باید از تمامی کسانی که شرایط تمرینی خوبی را برایم فرهم می کنند تشکر کنم از جمله آقای دکتر عباسی که با صحبت های خود روحیه ایی مضاعف به بنده دادند.

حدادی دیدار با وزیر ورزش و جوانان را دیداری بسیار خوب و مفید ارزیابی کرد و گفت: بعد از این دیدار به یک آرامش خاطر مطلوبی دست یافتم و از ایشان تشکر می کنم که در فضایی کاملا صمیمی پذیرای بنده بودند و توانستم تمام آن حرفهایی که لازم بود را خدمت شخص اول ورزش مملکت ارائه کنم و پاسخ های قانع کننده و روحیه بخشی را دریافت کردم.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا اضافه کرد: برنامه های تمرینات من مشخص است و بعد از جایزه بزرگ قطر عازم تور اروپا می شوم و تا زمان المیک ۵ جایزه بزرگ هست که در آن شرکت خواهم کرد و جالب اینکه در تمامی این ۵ تورنمنت رقبای اول من از لهستان – آلمان – جمهوری چک و دیگر مدعیان حضور دارند.

حدادی با اشاره به نایب قهرمانی اش در تور الماس گفت: پرتابگر لهستانی که قهرمان المپیک پکن هم می باشد در شرایط آب و هوایی بهتری پرتاب کرد و شما می دانید که اگر ۱۰ کیلومتر باد در جهت موافق یا مخالف بوزد رکورد یک پرتابگر را تا یک متر و حتی دو متر هم جابجا می کند اما در مجموع من از خودم راضی هستم و کماکان براساس برنامه ایی که مربی لهستانی الاصل مقیم آلمان برایم تهیه دیده کارم را پیگیری می کنم.

وی گفت: این مربی سابقه یازده دوره حضور در المپیک ها را دارد که ۵ دوره به عنوان ورزشکار و ۶ دوره هم به عنوان مربی بوده است و با وجود سن بالا بسیار انرژیک و فهیم و باهوش است.
من به کار او ایمان و اعتقاد دارم و دقیقا مو به مو برنامه های او را پی گیری می کنم.

حدادی با تقدیر از کمیته ملی المپیک بابت همکاری ها گفت: از رییس فدراسیون دوومیدانی آقای داوری و همه اعضای فدراسیون نهایت قدردانی را دارم که مرا حمایت می کنند و امیدوارم بتوانم پاسخ این محبت ها را بدهم.

حدادی در پاسخ به این سوال که چرا قول مدال نمی دهد و آیا این به دلیل کم کردن فشارها و استرس هاست گفت: من در المپیک پکن از این ناحیه ضربه خوردم ، همه انتظار داشتند طلسم مدال نگرفتن دوومیدانی در المپیک را احسان حدادی بشکند و خودم هم خیلی به خودم فشار می آوردم. با این وجود اگر مربیان آن دوره با درایت عمل می کردند و خودم هم با هوش تر بودم در آخرین میدان قبل از المپیک آن مصدومیت سراغم نمی آمد مدال می گرفتم اما در هر حال همه آن تجربیات باعث شده الان به هیچکدام از این موارد فکر نکنم و فقط به تمرین و آرامش فکری و روحی فکر کنم.

حدادی در ارتباط با اردوی آلمان و اینکه آیا در کمپ دوومیدانی این کشور حضور خواهد یافت، گفت: از آنجا که رقیب من آلمانی است و در این کمپ حضور دارد در یک مکان دیگر تمرین خواهم کرد و این هم برگرفته از همان تجربیاتی است که دارم حتی آبی که می خواهم بخورم مراقبت می کنم که آب سالمی باشد و خیالی از مسائل دیگر هست که جزو رموز موفقیت هایم هست را نمی گویم چرا که این موارد جزو اسرار هر ورزشکاری است که می خواهد در المپیک با بزرگان جهان مبارزه کند.

حدادی در پایان گفت: خوشبختانه وزارت ورزش و جوانان همه امکانات و فضای مطلوب را برای حضور مقتدرانه و بدور از حاشیه کاروان ورزشی ایران اسلامی در المپیک را فراهم کرده و با توجه به اینکه در این دوره ورزش ما از صورت تک چهره و تک ستاره ها خارج شده و در چند رشته امید کسب مدال داریم می توانیم آینده بسیار امیدوار کننده ایی را برای خودمان در این میدان مهم ترسیم کنیم ، بنده هم به عنوان فرزند این ملت از رسانه های خوب می خواهم فضایی را فراهم کنند که ورزشکاران و مسئولین ورزش در این مدت باقی مانده با آرامش کامل کاروان ورزشی کشورمان را راهی عرصه بازی های المپیک لندن کنند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.