احسان میراب زاده اردکانی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح ملی شناخته شد

احسان میراب زاده در هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به عنوان کارشناس برتر روابط عمومی در سطح کشوری انتخاب و لوح تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره را دریافت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران، در این جشنواره که برای هفتمین بار و با هدف معرفی آثار برتر به منظور الگوسازی در حوزه انتشارات و توسعه و ارتقای سطح توانمندی ها و مهارت های مورد نیاز روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی ایران برگزار شد، احسان میراب زاده اردکانی در بخش کارشناس برتر ملی حائز رتبه نخست شد و مهیار کمانگری از موسسه مالی و اعتباری صالحین به مقام دوم دست یافت. در این بخش کسی حائز رتبه سوم شناخته نشد.

 
 میراب زاده اردکانی در کارنامه فعالیت های فرهنگی و روابط عمومی خود؛ کارشناس فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دبیرخانه شورای معاونان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مشاور طرح و برنامه ریزی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، مدیر روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی و مدیریت اطلاع رسانی چهاردهمین، پانزدهمین و شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین­المللی مطبوعات و خبرگزاری ها را داراست.
 
 وی همچنین مدیر روابط عمومی و تبلیغات ستاد مرکزی سومین دوره انتخابات شورایاری محله های شهر تهران، منصوب شده از سوی شورای اسلامی شهر تهران(سال۱۳۸۷)، مدیر اطلاع­رسانی چهارمین کنفرانس بین­المللی «فلسطین، مظهر مقاومت؛ غزه، قربانی جنایت»برگزار شده توسط مجلس شورای اسلامی(اسفند ۱۳۸۷)، مدیر برگزیده روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی(۱۳۸۸) و مدیر سرای روزنامه­نگاران ایران(۱۳۹۰) بوده است.
 
 میراب زاده اردکانی در حال حاضر، مشاور کانون سردفتران و دفتریاران در امور روابط­عمومی و ارتباطات است.
 
 از تالیفات وی می توان به کتاب «تهران در آئینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری» میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران (نوروز ۱۳۸۸)؛ مجموعه کتاب های ۱۳جلدی «معرفی جاذبه های گردشگری، تاریخی، طبیعی و صنایع دستی استان تهران»، نوروز ۱۳۸۹ اشاره کرد. این کارشناس برتر روابط عمومی های کشور درحال حاضر سردبیری ضمیمه ماهنامه حقوقی کانون را داراست.
 
 گفتنی است هفتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری موسسه کارگزار روابط عمومی، دانشگاه ها، روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها و شرکت های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی و در دو گروه ملی و استانی برگزار شد.

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.