احمدی:هربازی جام حذفی حکم یک فینال رادارد

۲۳م آذر ،

علی احمدی در گفت‌وگویی با اعلام این مطلب، اظهارکرد: در بازی آخر لیگ که برابر آلومینیوم هرمزگان داشتیم توانستیم قهرمان نیم فصل شویم هر چند که اگر در بازی‌های قبل بهتر عمل می‌کردیم می‌توانستیم با اختلاف امتیاز در صدر جدول قرار بگیریم. به هر حال این قهرمانی نیم فصل روحیه دوچندان به بازیکنان و کادر فنی داده است هر چند که هنوز هیچ چیز تمام نشده است و قهرمانی در پایان فصل مهم است. باید باز هم قهرمان شویم تا بتوانیم جوابگوی محبت هواداران سپاهان باشیم.

وی افزود: در ۳ روز قبل که تمرینات ما از سر گرفته شده است بسیار پر فشار تمرین کرده‌ایم و برای بازی روز پنجشنبه در برابر فولاد خوزستان آماده می‌شویم. سپاهان جام حذفی را جدی می‌گیرد چرا که هر بازی جام حذفی حکم یک فینال را دارد و این رقابت‌ها به صورت تک حذفی دنبال می‌شود پس جای هیچگونه خطا و اشتباهی نیست.

مدافع تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در خصوص تیم فولاد خوزستان گفت: این تیم در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته است و نسبت به قبل هماهنگ‌تر شده است و به طور حتم رقیب سرسختی برای ما خواهد بود. امیدوارم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان بتوانیم در اصفهان فولاد را با شکست بدرقه کنیم. این بازی یک فینال زود‌ رس است.

احمدی تیم استقلال را یکی از مهمترین رقبای فولاد مبارکه سپاهان در لیگ برتر دانست و تصریح‌کرد: سپاهان با استقلال هم امتیاز است و ما باید کاملا هوشیار باشیم و به راحتی امتیاز از دست ندهیم. هر چند که از تیم‌های ملوان و فولاد خوزستان نیز نباید غافل شد. تراکتورسازی هم حرف‌های زیادی در نیم فصل دوم خواهد داشت و ما با حفظ تمرکز باید باز هم قهرمان لیگ شویم.

وی با اشاره به برخی شایعات و با بیان اینکه جدایی من از سپاهان به هیچ وجه صحت ندارد گفت: من در هیچ تیمی به اندازه فولاد مبارکه سپاهان احساس آرامش نمی‌کنم چرا که در این تیم بزرگ همه چیز برای بازیکن مهیا است و اگر سپاهان در آینده من را بخواهد قصد دارم فوتبال خود را در این تیم مردمی به پایان برسانم. فولاد مبارکه سپاهان قدرت اول فوتبال ایران است و برخی دوست دارند حاشیه سازی برای طلایی پوشان کنند. کرانچار به بازی من اعتقاد دارد و من هم تمام تلاش خود را برای موفقیت سپاهان به کار می‌گیرم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.