احمدی مقدم: محدودیت ترافیکی تهران از شنبه کمتر می‌شود

به گزارش خبرآنلاین؛ سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در حاشیه دومین روز شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در تهران به خبرنگاران گفت: اجلاس تهران در کمال امنیت برگزار شد و ترافیک این شهر نیز با همکاری مردم و تلاش ماموران نیروی انتظامی روان و منظم بود. ما تلاش کردیم که مشکلی برای مردم به وجود نیاید و برگزاری اجلاس تاثیری بر زندگی عادی مردم نداشته باشد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: برگزاری این اجلاس یک موفقیت بزرگ برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود .

احمدی مقدم گفت: ‌برخی از هیات‌های شرکت کننده در این اجلاس از برخی از مکان‌های فرهنگی و تاریخی کشور چه در تهران و چه در برخی از استان‌ها بازدید می‌کنند و این هیات‌ها فردا به کشور خود بازخواهند گشت.

او همچنین با بیان این‌که محدودیت ترافیکی از فردا در تهران کمتر می‌شود، گفت: محدودیت ها کم کم برداشته می شود و الان محدودیت ها کم شده است.  ما تلاش کردیم که کمترین زحمت و محدودیت برای مردم ایجاد شود و تعطیلی تهران نیز در راستای این موضوع بود. مردم تهران به دلیل تعطیلاتی که در نظر گرفته شده بود مسافرت هایی را داشتند و در خروجی تهران با ترافیک سنگینی روبرو بودیم اما در حال حاضر بخشی از مسافران در حال بازگشت هستند.

او گفت: تهران روزهای آرام و خلوتی را طی می کند ضمن آنکه مردم همراهی خوبی را با ما داشتند .

احمدی مقدم با بیان اینکه اختتامیه اجلاس سران جنبش عدم تعهد امشب برگزار می شود افزود: با توجه به اختتامیه این اجلاس آرام آرام شاهد بازگشت مردم خواهیم بود همچنین زمانی که اجلاس تمام شود محدودیت های ایجاد شده برداشته می شود.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین در مورد تبلیغات منفی رسانه‌های صهیونیستی در ارتباط با امنیت تهران گفت: این رسانه‌ها ایجاد شایعه و فضاسازی را در این شرایط وظیفه خود می‌دانند و ما در صدد پاسخگویی به ادعاهای آنها نبوده‌ایم؛ چرا که پاسخگویی به این شایعات می‌توانست به این فضاسازی‌ها دامن بزند.

.۴۷۴۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.