احمدی نژاد اوایل مهر به نیویورک می رود

مدیرکل امور بین الملل دفتر ریاست جمهوری از سفر احمدی نژاد در اوایل مهرماه سال جاری به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد خبر داد.

محمدرضا فرقانی مدیرکل امور بین الملل دفتر ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالانه سازمان ملل متحد در نیویورک گفت: امسال نیز آقای رییس جمهور برای حضور در این مجمع به آمریکا سفر خواهند کرد.

وی افزود: زمان دقیق و قطعی این سفر روشن نیست، اما به احتمال زیاد آقای احمدی نژاد در اوایل مهر ماه راهی نیویورک خواهند شد.

مدیرکل امور بین الملل دفتر ریاست جمهوری ادامه داد: طبق سنوات گذشته، سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد اصلی ترین برنامه رییس جمهور در این سفر خواهد بود.

فرقانی گفت: همچنین دیدار با سران سایر کشورها در حاشیه اجلاس سران سازمان ملل متحد از جمله دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

وی درباره برنامه های دیگر رییس جمهور نیز افزود: برخی از برنامه های در این سفر رئیس جمهور هم چنان در حال تدوین است که در صورت نهایی شدن اعلام می شود.

بنابر گزارش، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی کشورمان امسال درحالی به اجلاس سالیانه سازمان ملل متحد می رود که ریاست جنبش کشورهای غیرمتعهد را نیز بر عهده دارد.

احمدی نژاد پیش از این هفت بار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت کرده است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.