اخباری از حاشیه امروز یورو ۲۰۱۲

ممتازنیوز : برای بسیاری از فوتبالدوستان اتفاقات و اخبار داخل اردویی و حاشیه ای تیم های فوتبال به اندازه دیدن بازی های آنان جذاب است. به همین دلیل تلاش می شود تا گزیده ای از خبرهای کوتاه حاشیه ای از تیم های حاضر در یورو ۲۰۱۲ بصورت روزانه در اختیار خوانندگان گرامی قرار گیرد.

***یکشنبه ۱۱ تیر

*وبسایت یوفا – میشل پلاتینی رییس یوفا اعلام کرد پس از یورو ۲۰۱۶ که در فرانسه برگزار خواهد شد، یورو۲۰۲۰ در سراسر اروپا گسترده خواهد شد! رییس اتحادیه فوتبال اروپا گفت: “یورو ۲۰۲۰ می تواند در یک کشور با ۱۲ ورزشگاه برگزار شود یا در یک استادیوم در ۱۲ یا ۱۳ کشور”!

*فرانس پرس – لورن بلان سرمربی تیم ملی فرانسه با پایان قراردادش، از سمت خود کناره گیری کرد.

*اسکای تی وی – گفته می شود وینسنته دل بوسکه سرمربی اسپانیا احتمالاً برای خط حمله مقابل ایتالیا از زوج آلوارو نگردو و سسک فابرگاس استفاده خواهد کرد.

*گاردین – سرخیو راموس مدافع تیم ملی اسپانیا اظهار امیدواری کرد بازی فینال یورو مقابل ایتالیا به ضربات پنالتی نکشد. او هشدار داد برای از کار انداختن آتزوری باید آندرا پیرلو را متوقف کنند.

*دیلی میل – کمپانی مشهور پیتزا هات که در سال ۱۹۹۶ پس از شکست انگلستان از آلمان در نیمه نهایی یوروی آن سال، تبلیغی کمدی برمبنای آن ماجرا ساخته بود، امسال نیز از اشلی یانگ و اشلی کول که از دست دادن پنالتی هایشان برابر ایتالیا باعث حذف انگلیس شد، دعوت کرد تا در بازسازی آن ویدیوی تبلیغاتی شرکت کنند!

*اسکای ایتالیا – ماریوبالوتلی مهاجم تیم ملی ایتالیا ادعا کرد هنوز عاشق منچسترسیتی است و با اینکه یکی از دلایل حذف انگلستان از یورو ۲۰۱۲ بوده است، نگران بازگشت به منچسترسیتی نیست. بالوتلی گفت: “هواداران سیتی همیشه من را می خواهند حتی با وجود اینکه بریتانیایی اند و من به حذف تیم شان کمک کردم”!

*اکیپ – میشل پلاتینی ریاست یوفا و کاپیتان دهه هشتاد تیم ملی فرانسه طی مصاحبه ای با دفاع از سمیرنصری درباره درگیری اش با یک روزنامه نگار، گفت: “اگر من هم جای او بودم نمی توانستم طاقت بیاورم وبه آن خبرنگار ناسزا می گفتم! شنیدم پیشنهاد شده نصری را بدلیل آن درگیری دو سال از تیم ملی محروم کنند، این واقعاً مضحک است!”

*سان – جان لوییجی بوفون دروازه بان تیم ملی ایتالیا معتقد است لیگ برتر جزیره، تیم ملی انگلستان را گول زده است! به نظر بوفون، بدلیل برگزاری سنگین و نزدیک بازی های تیم های بزرگ در لیگ برتر و وجود بازیکنان برجسته خارجی، استعدادهای انگلیسی فرصت پردازش بیشتر در این لیگ را ندارند و در نتیجه تیم ملی انگلیس فدای لیگ برتر می شود.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۵۳ نفر   |   تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , یورو ۲۰۱۲


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.