اخبار باشگاه پرسپولیس؛ برخورد گرم ماهینی و کریمی با هواداران در فرودگاه

۹ م دیماه ،

اخبار باشگاه پرسپولیس؛ برخورد گرم ماهینی و کریمی با هواداران در فرودگاه

فارس: خبرها باشگاه پرسپولیس : کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار با فجرسپاسی امروز عازم شیراز شد.

به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر ساعت ۱۴:۰۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه حافظیه میهمان فجر سپاسی است. از همین رو کاروان قرمزپوشان امروز تهران را به مقصد شیراز ترک کرد. حاشیه‌های حضور قرمزپوشان در فرودگاه مهرآباد را در زیر می‌خوانیم.

* پرواز پرسپولیسی‌ها به این شهر با تاخیر همراه بود، از همین رو یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم از فرصت به دست آمده استفاده کرد و با تک تک بازیکنان به صحبت پرداخت.

* حضور قرمزپوشان در فرودگاه با برخورد گرم هواداران با علی کریمی و بعضی دیگر از بازیکنان پرسپولیس همراه بود.

* چندی از هواداران برای گرفتن عکس یادگاری با کریمی پشت سر هم صف بسته بودند و یکی‌یکی با کاپیتان دوم قرمزپوشان عکس یادگاری می‌انداختند. حتی کارمندان فرودگاه نیز برای گرفتن عکس با جادوگر صف کشیده بودند.

* هواداران همچنین در خصوص وضعیت اخیر پرسپولیس از کریمی و سایر بازیکنان سئوالاتی می‌کردند.

* برخورد گرم ماهینی و کریمی با هواداران نیز در فرودگاه سوژه اصلی عکاسان شده بود.

* پروویچ که برای اولین بار در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس قرار گرفته از سایر بازیکنان راهنمایی‌های لازم را می‌گرفت و از حضورش در فرودگاه عکاسی و فیلمبرداری نیز می‌کرد.

* علی کریمی به سبب اینکه فرودگاه مهرآباد با حضور او بسیار از حد شلوغ شده بود زودتر از سایرین خود را به سالن ترانزیت رساند.

* کریم باقری که قرار بود همراه با قرمزپوشان عازم شیراز شود در دقیقه ۹۰ طی تماسی با مسئولان باشگاه اعلام کرد که نمی‌تواند در این سفر قرمزپوشان را همراهی کند.

 

* چند تن از لیدرهای باشگاه پرسپولیس نیز امروز با لباس‌های متحدالشکل راهی شیراز شدند.

*  استقبال گرم هواداران از علی کریمی سبب شد که جادوگر پرسپولیس برای دقایقی پاسخگوی سؤالات متوالی هواداران بود، وی خطاب به هواداران گفت: اجازه بدهید وضعیت پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد، ما خودمان هم دوست داریم همین اتفاق بیفتد. درست است در بازی با صنعت نفت می‌توانستیم برنده باشیم اما به تساوی رسیدیم، من از شما می‌پرسم مگر زدن شش گل به ملوان بد بود؟

وی ادامه داد: با گذشت زمان همه چیز درست می‌شود و ما هم برای شادی دل شما هیچ وقت دوست نداریم کم بگذاریم. برای بازی مقابل فجر ما را دعا کنید تا به خواسته خود برسیم.


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.