اخبار جدید دربارهٔ ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاداسلامی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-ثبت نام رشته های بدون آزمون در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته همچنان ادامه دارد.

دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مورد رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته همچنان ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

اقبالی در ادامه گفت: متقاضیان ادامه تحصیل در مقاطع کاردانی می توانند با انتخاب یک رشته محل در سایت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان کارشناسی پیوسته نیز می توانند با خرید یک کارت اعتباری، از یک مجموعه آموزشی ده رشته/محل را انتخاب کنند.

 اقبالی در ادامه گفت: متقاضیان کارشناسی ناپیوسته نیز می توانند یک رشته را در ده شهر انتخاب کنند. مشاور ریاست دانشگاه درخصوص زمان مراجعه به واحد ثبت نام شوندگان گفت: ثبت نام شوندگان مقطع کاردانی ملزمند با در دست داشتن رسید ثبت نام سایت مرکز آزمون، شهریور ماه به واحدهای انتخابی خود مراجعه کنند.

اقبالی در ادامه افزود: اعلام نتایج پذیرفته شدگان مقاطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق سایت اطلاع رسانی مرکز آزمون به آدرس www.pubr-azmoon.com اعلام خـواهد شـد و نتایـج بر روی سـایت www.azmoon.com قرار می گیرد.

وی در ادامه افزود: هیچ محدودیتی از نظر شرکت داوطلبان در چند مجموعه آموزشی وجود ندارد و داوطلبان می توانند همزمان ثبت نام های متعدد در مجموعه های آموزشی مختلف را داشته باشند.

رئیس مرکز آزمون در پایان توصیه کرد: داوطـلـبان مـی تـواننـد در صـورت مـواجـه شـدن بـا هـر سـؤال یـا ابهـامـی بـه سـایت www.azmoon.org و www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند و در قسمت پرسش و پاسخ، سؤال خود را مطرح کنند و یا به آدرس الکترونیکی porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال نمایند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.