اخبار سلامت معتبر را بخوانید

۲۹خردادماه،

افراد با مراجعه به پایگاه اینترنتی سالم می توانند خبرها ناشنیده شده سلامت را بخوانند.

مهندس امیر حسین اسدی مسئول دفتر فناوری های نوین ارتقای سلامت وزارت بهداشت در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: وزارت بهداشت پایگاه اینترنتیی به نام WWW.Salam.ir  طراحی کرده است که تلاش کرده تمام پایگاه اینترنتی هایی که مطالب داخل آن معتبر بوده را در لیست پایگاه اینترنتیهای معتبر خود قرار دهد و دسترسی مردم به اطلاعات درست بهداشت و درمان را از طریق این پایگاه اینترنتی عملی کند.

وی با بیان اینکه تقسیم بندی موضوعی در این پایگاه اینترنتی صورت گرفته است گفت: حدود هزار پایگاه اینترنتی معتبر شناسایی شده  و در لیست این پایگاه اینترنتی قرار گرفته است.

کارشناسان پایگاه اینترنتی های بسیاری را که مطالب سلامت کار می کنند را بررسی می کنند که اگر اطلاعات نادرست و صحیح باشد با مسئولین آن پایگاه اینترنتی وارد مذاکره می شویم که اگر زیر بار  نروند و اطلاعات پایگاه اینترنتی خود را تصحیح نکند آن پایگاه اینترنتی را حذف می کنیم.

اسدی اظهار داشت: در وب پایگاه اینترنتی ها ممیزی که در انتشار یافتن کتاب ها و نشریات داریم وجود ندارد در واقع برای نشر یک کتاب پروسه هایی طی می گردد ولی زدن یک وبلاگ یا وب پایگاه اینترنتی تنها یک روز زمان می خواهد.

 وی از مردم درخواست کرد اگر مردم با پایگاه اینترنتیی برخورد داشتند که جزو لیست پایگاه اینترنتی سالم نبود و اطلاعات نادرست منتشر کرد می توانند به ما معرفی کنند و حتی برعکس اگر پایگاه اینترنتیی اطلاعات خوب ، مفید و صحیح مربوط به سلامت درج می کرد و در لیست ما قرار نداشت می توانند به  ما معرفی کنند/ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.