اخبار فناوری: سال آینده گوشی‌های ویندوزی چینی عرضه می‌شود ممتازنیوز،۳ آبان ۹۱

این خبر امروز چهارشنبه ۳ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده استموبنا- شرکت چینی ZTE اعلام نموده که اوایل سال ۲۰۲۴ اولین گوشی‌های هوشمند خود با پشتیبانی از ویندوز فون هشت را iبه بازار عرضه می نماید.

پیشتر تصاویری از گوشی‌های تازه ZTE با پشتیبانی از ویندوز فون هشت انتشار یافت و iبه تازگی این شرکت چینی عرضه این گوشی‌ها را از اوایل سال آینده میلادی تایید نموده است.

بر اساس اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی چینی سیناویبو انتشار یافته، گوشی‌های تازه ZTE با نام های Tania و Winp iبه بازار می آیند.
گفته می گردد یکی از این گوشی ها با ویندوز فون ۷٫۵ و دیگری با ویندوز فون ۸ iبه بازار عرضه خواهد شد.

اطلاعات بیشتر راجع iبه این گوشی ها منتشر نشده، اما انتظار می رود با صفحه نمایش بزرگ تر از چهار اینچ iبه بازار بیایند و از سوی دیگر حاوی پردازنده دو هسته ای یا چهار هسته ای خواهند بود.

شرکت “زد تی ایی”( Zhong Xing Telecommunication Equipment Company Limited) در سال ۱۹۸۵ تاسیس شده و دفاتر مرکزی آن در شهر “شن‌زن”(Shenzhen) واقع در جمهوری خلق چین قرار دارند. این شرکت در زمینه صنعت ارتباط از راه دور فعالیت دارد.تعداد کارمندان این شرکت حدود ۴۰ هزار نفر اعلام شده است.

IT Iran

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.