اخبار کمیته انضباطی

۲۰م آذر ،

   به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ دیدار دو تیم سپاهان اصفهان و استقلال تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر بیست و هشتم، آبان‌ماه در فولاد شهر برگزار شد که از سوی بازیکنان دو تیم تخلفاتی صورت گرفت. به دلیل تخلفات جواد نکونام و با توجه به عذرخواهی این بازیکن در مطبوعات، وی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

محمدرضا خلعتبری، محمدعلی احمدی و احمد جمشیدیان بازیکنان تیم فوتبال سپاهان به دلیل تخلفات مختلف هرکدام به پرداخت ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

همچنین به دلیل تخلفات تماشاگران دو تیم استقلال و سپاهان، هریک از تیم ها به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. ضمنا تیم استقلال به دلیل تاخیر دو دقیقه ای خود برای ورود به زمین به پرداخت ۶ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کمیته انضباطی از رفتار امیر قلعه نویی و میرشاد ماجدی به دلیل جلوگیری از فحاشی تماشاگران و رعایت حرمت ورزشگاه تقدیر و تشکر کرد.

* دیدار دو تیم ملوان بندر انزلی و داماش گیلان هشتم شهریورماه در رشت به انجام رسید که پس از پایان مسابقه به اتوبوس حامل بازیکنان تیم ملوان بندر انزلی خساراتی وارد شد.

پس از بررسی کمیته انضباطی، باشگاه داماش گیلان به پرداخت ۰۰۰/۷۰۰/۲۳ ریال جریمه نقدی محکوم شد که سازمان لیگ برتر باید خسارت فوق را از محل ودایع باشگاه داماش کسر و به باشگاه ملوان بندر انزلی پرداخت کند.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.