اخبار کوتاه از اردوی آبی‌پوشان در قطر

۰۸م اسفند ،

تیم استقلال، شب قبل اولین تمرین خود را در یکی از زمین‌های مجاور ورزشگاه احمد بن علی برگزار کرد.

به گزارش فارس مسئولان و کادر فنی این تیم با ابراز رضایت از وضعیت چمن ورزشگاه حدود یک ساعت و نیم در این استادیوم تمرین کردند.

*علی فتح الله زاده مدیر عامل باشگاه استقلال که به همراه سایر اعضای این تیم به کشور قطر سفر کرده است روز قبل در تمرین این تیم پا به توپ شد، وی برای دقایقی در کنار دیگر بازیکنان به کار با توپ و دویدن پرداخت.

*مسئولان باشگاه استقلال پس از استعلام از کنفدراسیون فوتبال آسیا در نهایت متوجه شدند ساموئل مشکلی برای همراهی بازی مقابل الریان ندارد.

*سیاوش اکبرپور مهاجم تیم استقلال که در آخرین تمرین نتوانسته بود همراه تیم تمرین کند بدون هیچ مشکلی در قطر تمرین کرد و میتواند در دیدار فردا به میدان برود. همچنین فرهاد مجیدی هیچ مشکلی از ناحیه پشت پای ران که در دیدار مقابل نفت آبادان از آن ناحیه با مصدومیت روبرو شده بود ندارد و مقابل الریان بازی خواهد کرد.

* قرار است جلسه هماهنگی پیش از بازی و تعیین رنگ لباس ها از ساعت ۱۲ امروز برگزار شود.

* یکی از مسئولان باشگاه الریان قطر برای خوشامدگویی به میرشاد ماجدی،امیر قلعه نویی که قبلا در این کشور بازی کرده اند وارد اردوی استقلال شد و با آنها به خوش و بش پرداخت.

* یکی از دوربین های تلویزیونی که برای تهیه برنامه مستند در کشور قطر حضور دارد از تیم استقلال گزارش گرفت. وی در گزارش خود از امیر قلعه نویی مصاحبه گرفت و سرمربی استقلال گفت: سال ۱۳۶۹ در کشور قطر بازی می کردم و می دانم که آنها امکانات خوبی دارند. الریان یکی از بهترین تیم های کشور قطر است اما فراموش نکنید ما هم استقلال هستیم هر چند تیم حریف سه بازیکن با ملیت قطری دارد و بقیه بازیکنان آنها خارجی محسوب می شوند اما ما هم صدرنشین لیگ ایران هستیم و برای فوتبال خوب به اینجا آمده ایم.

وی افزود: استقلال همیشه در لیگ قهرمانان آسیا با انگیزه ظاهر می شود و یادتان نرود علاوه بر اینکه چند بازیکن ملی پوش داریم بقیه بازیکنانمان در سطح تیم ملی می باشند و اینجا حریف دست و پابسته ای نخواهیم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.