اختتامیه نمایش مناسبتی شعله در زمهریر برگزار می شود

جمعه ۸ اردیبهشت – ۱۲:۵۹:۴۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی :

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- اختتامیه نمایش مناسبتی  شعله در زمهریر در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، همزمان با آخرین اجرای نمایش مناسبتی شعله در زمهریر که به مناسبت ایام فاطمیه در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شود مراسم اختتامیه و همچنین تجلیل از عوامل و بازیگران این نمایش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود .
در این برنامه که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد و جمعی از مسئولین فرهنگی کشور در سالن اصلی تئاتر شهر برگزار می شود، از عوامل و بازیگران این نمایش مناسبتی که به مدت ۲۲ شب میزبان علاقمندان به نمایش مذهبی بودند، تجلیل به عمل خواهد آمد .
شایان ذکر است این برنامه روز جمعه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ همراه با آخرین اجرای این نمایش در سالن اصلی تئاتر شهر واقع در چهار راه ولیعصر، پارک دانشجو برگزار می شود .
خاطر نشان می گردد نمایش شعله در زمهریر که لقب پرمخاطب ترین اثر نمایشی را در سال های ۸۷ و ۸۸ به خود اختصاص داده بود، داستان برزخ خواصی را به تصویر می کشدکه منجر به شهادت با نوی دو عالم شدند و از سوی دیگر شخصیت ایرانی نمایش داده می شود که در انتظار پیداکردن حلقه گمشده زندگی معنوی خود می باشد که به دنبال تمسک به اهل بیت می خواهد خود را از ورطه عذاب و تاریکی برزخ برهاند .
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۶۶۰۳۰ و ۸۸۷۶۵۵۰۹ تماس حاصل نمایند .

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۷۱۲۵۹۴۶۳۷۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.