اختصاص بلیط ”من سیاوش نیستم” برای کمک به درمان سعدی افشار

۲۲م آذر ،

اجرای نمایش ˝من سیاوش نیستم˝ در تالار سنگلج یکشنبه ۲۶ و دوشنبه۲۷ آذر برای کمک به درمان پیشکسوت سیاه بازی ایران سعدی افشار به روی صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، حسین فرخی کارگردان این نمایش در این رابطه گفت: متاسفانه در ایران وقتی هنرمندان ِپیشکسوت ما سنشان بالا می رود، از کار افتاده می شوند و کمتر مورد توجه قرار می گیرند.گروه تئاتر اندیشه با توجه به این موضوع که نمایش “من سیاوش نیستم”، نمایشی است که در آن از سیاه بازی استفاده می‌شود و همچنین صحنه تالار سنگلج، صحنه ای است که بارها سعدی افشار در آن با سیاه بازی هایش لبخند را بر لب ما و مردم آورده است، تصمیم گرفتیم این بار ما لبخند را بر لب سعدی افشار بیاوریم. در همین راستا برآنیم با اختصاص دادن فروش بلیط روزهای ۲۶ و ۲۷ آذر، کمی از هزینه های درمان این پیشکسوت هنرمند را تامین کنیم.

از تمام هنرمندان عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون، اساتید دانشگاه، دانشجویان، مسئولان فرهنگی و هنری و مردم عزیز ایران دعوت می کنم در این اقدام ارزشمند و انسانی که تنها حمایت کوچکی است که می توانیم انجام دهیم، شرکت کنند. امیدوارم با این حرکت مسئولان تئاتر کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توجه بیشتری به مشکلات پیش کسوتان تئاتری داشته باشند.

لازم به ذکر است متن نمایش “من سیاوش نیستم” را سیدمهدی شربتی نوشته و در این نمایش داوود داداشی (در نقش سیاه)، محمد طیب طاهر، مهدی زمین پرداز، مهرداد مصطفوی، حامد پشتیبان، سونیا اسماعیلی، سیدمهدی سجادپور، ماندانا ناصری راد، امیرعلی حیدری و محمد جمشیدی بازی می کنند. احمدرضا آخوندزاده به عنوان طراح صحنه و لباس و دستیار کارگردان و ناصر عرفانیان به عنوان عکاس گروه را همراهی می‌کنند.

این نمایش تا ۸ دی ماه همه روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۹در تماشاخانه سنگلج اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.